برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی فرصتی مناسب برای معرفی تبریز ۲۰۱۸
برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی فرصتی مناسب برای معرفی تبریز ۲۰۱۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به موضوع تبریز ۲۰۱۸، میزبانی مسابقات بین‌المللی در تبریز بسیار اهمیت داشته و باید از این فرصت به نحو احسن در راستای معرفی داشته‌های تبریز و استان بهره‌مند شد. به گزارش قلم پرس، رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در نشست هماهنگی مسابقات آسیایی “اسنوکر” در تبریز با […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به موضوع تبریز ۲۰۱۸، میزبانی مسابقات بین‌المللی در تبریز بسیار اهمیت داشته و باید از این فرصت به نحو احسن در راستای معرفی داشته‌های تبریز و استان بهره‌مند شد.

به گزارش قلم پرس، رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در نشست هماهنگی مسابقات آسیایی “اسنوکر” در تبریز با بیان اینکه گردشگری ورزشی یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه همه کشورها بوده، اظهار داشت: با توجه به انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام و ظرفیت‌های موجود استان در حوزه ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین‌المللی و آسیایی در تبریز، فرصتی مناسب برای معرفی تبریز به دنیاست.

وی بابیان اینکه در راستای برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ مسابقات آسیایی “اسنوکر” از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت و با حضور ۱۶ تیم در تبریز برگزار خواهد شد، افزود: طی این مسابقات آذربایجان‌شرقی میزبان ۷۰ نفر میهمان خارجی متشکل از بازیکنان و رؤسای فدراسیون‌ها خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: با توجه به موضوع تبریز ۲۰۱۸، میزبانی مسابقات بین‌المللی در تبریز بسیار اهمیت داشته و باید از این فرصت به نحو احسن در راستای معرفی داشته‌های تبریز و استان بهره‌مند شد.

وی با تأکید بر برگزاری مناسب مسابقات در تبریز خاطرنشان کرد: در کنار مسابقات، میهمانان خارجی می‌توانند با داشته‌ها و ظرفیت‌های استانی بیشتر آشنا شوند.

شهرتی‌فر تأکید کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین‌المللی و آسیایی در تبریز، مسوولان استانی از این موضوع استقبال می‌کنند.