برگزاری مرحله حضوری آزمون استخدام بخش خصوصی در تبریز
برگزاری مرحله حضوری آزمون استخدام بخش خصوصی در تبریز

مرحله حضوری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی، ۲۰ دی در شهر تبریز برگزار می شود. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی، مرحله حضوری این آزمون با حضور پذیرفته شدگان مرحله نخست از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، در تاریخ ۲۰ دی در شهر تبریز برگزار […]

مرحله حضوری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی، ۲۰ دی در شهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی، مرحله حضوری این آزمون با حضور پذیرفته شدگان مرحله نخست از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، در تاریخ ۲۰ دی در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

در این مرحله، بیش از ۱۶۰۰ داوطلب از استانهای مذکور توسط نمایندگان شرکتها ارزیابی می شوند. مصاحبه داوطلبان استانهای دیگر، هفته های آتی، طبق برنامه زمانی منتشر شده انجام خواهد شد.

فرآیند دومین آزمون استخدام بخش خصوصی از تابستان امسال با ثبت نام ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور آغاز شد و شرکت کنندگان در مرحله نخست در آزمون اینترنتی شرکت کردند.

اولین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۱۳۹۶ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و دیگر نهادهای مرتبط با حضور نزدیک به ۶۰ هزار نفر در ۲۶۶ عنوان شغلی برگزار شد که در نهایت ۶۲۱۵ نفر به ۱۱۰۰ شرکت خصوصی و دانش بنیان در سراسر کشور معرفی شدند.

 

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آزمون به نشانی www.inre.ir مراجعه فرمایند