برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در فرهنگسرای شمس
برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در فرهنگسرای شمس

به گزارش قلم پرس، در ابتدای برنامه مریم آقا کیشی مقدم، از همکاران منطقه به نمایندگی از طرف فرزندان شهید ضمن خیر مقدم گویی به قرائت متنی کوتاه در پاسداشت مقام مادر پرداخت.در این مراسم رضا جان‌فشان نوبری سرپرست شهرداری منطقه ۸ تبریز با اهدای هدیه به قید قرعه به جمعی از بانوان حاضر که نام آنان […]

به گزارش قلم پرس، در ابتدای برنامه مریم آقا کیشی مقدم، از همکاران منطقه به نمایندگی از طرف فرزندان شهید ضمن خیر مقدم گویی به قرائت متنی کوتاه در پاسداشت مقام مادر پرداخت.
در این مراسم رضا جان‌فشان نوبری سرپرست شهرداری منطقه ۸ تبریز با اهدای هدیه به قید قرعه به جمعی از بانوان حاضر که نام آنان یکی از القاب حضرت بود، اظهار کرد: امروز باید یادی هم بکنیم از شهیدان گلگون کفنی که اگر جان خود را در طبق اخلاص هدیه نمی‌کردند، امروز ما شاهد برگزاری چنین مراسمی در امن و آرامش نبودیم. همچنین گرامی می‌داریم یاد و خاطره‌ی همه‌ی مادرانی را که از این جهان رخت بربسته و به دیدار معشوق خود شتافته‌اند.
در بخش دیگر این برنامه حسین مدرس زاده مسئول امور فرهنگی و اجتماعی منطقه پس از سخنانی مختصر در باب جایگاه حضرت زهرا (س) در آفرینش الهی به قرائت متن ادبی در باب مقام مادر پرداخت.
از بخش‌های متنوع و شاد این برنامه، می‌توان به اجرای موسیقی توسط خوانندگان، اجرای گروه هنری یاغیش، اجرای مسابقه‌ی خانوادگی، اجرای نمایش طنز و شعرخوانی در مدح و منقبت بانوی دو عالم، توسط شاعر نامی خانم فرزانه دهقان نژاد اشاره نمود.