برگزاری بیش از ۲۶۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرداری منطقه ۷ تبریز
برگزاری بیش از ۲۶۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش قلم پرس، رحیم برهان در تشریح این خبر گفت: طی ۹ ماه سال جاری دو هزار و ۶۸۹ برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته شده برای بیش از ۱۲۰ هزار نفر در قالب برنامه‌های مختلف برگزار شده است. وی برگزاری این برنامه‌ها را به دو صورت مجازی و حضوری […]

به گزارش قلم پرس، رحیم برهان در تشریح این خبر گفت: طی ۹ ماه سال جاری دو هزار و ۶۸۹ برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته شده برای بیش از ۱۲۰ هزار نفر در قالب برنامه‌های مختلف برگزار شده است.

وی برگزاری این برنامه‌ها را به دو صورت مجازی و حضوری عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه‌ها با توجه به شرایط تحمیلی و محدودیت‌های ناشی از کنترل شیوع کرونا به صورت مجازی از مجرای کانال‌های فرهنگسراهای بوستان قرآن، کوثر و کوجوار و یا حضوری برای مخاطبان و علاقمندان برگزار شد.

برهان برنامه‌های قرآنی، هنری و صنایع دستی، مشاوره‌های سلامت و روانشناسی، آموزش‌های زبان و هوش، برنامه‌های مناسبتی، کتابخوانی و ارائه مطالب و محتواهای مجازی برای مخاطبان را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که طی ماه گذشته برگزار شد.

وی بیشترین مخاطبان برنامه‌های فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۷ را برنامه‌های کارگاهی با بیش از ۱۱ هزار نفر عنوان کرد که به صورت مناسبتی برگزار می‌شوند و در ادامه افزود: برنامه‌های قرانی نیز در میان شهروندان و ساکنان جنوب غرب تبریز مقبولیت بالایی داشته و ۶۱ هزار و ۵۰۵ نفر شرکت کننده داشته و در این میان دوره‌های هنری نیز که زمینه‌ای برای اشتغالزایی و خودکفایی بانوان بوده نیز مورد استقبال بالایی قرار دارد و طی ۹ ماه ۹ هزار و ۲۳۵ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.