برپایی غرفه‌های فرهنگی در ایستگاه متروی میدان ساعت تبریز
برپایی غرفه‌های فرهنگی در ایستگاه متروی میدان ساعت تبریز

برپایی غرفه‌های فرهنگی در ایستگاه متروی میدان ساعت تبریز ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری امور ارتباطات، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و مشارکت گروه جهادی فرشتگان سرزمین من در سکوی بلیط فروشی ایستگاه میدان ساعت برپا شد. به گزارش شهریار، ایستگاه فرهنگی […]



برپایی غرفه‌های فرهنگی در ایستگاه متروی میدان ساعت تبریز

ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری امور ارتباطات، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و مشارکت گروه جهادی فرشتگان سرزمین من در سکوی بلیط فروشی ایستگاه میدان ساعت برپا شد.

به گزارش شهریار، ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری روابط عمومی، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و مشارکت گروه جهادی فرشتگان سرزمین من در سکوی بلیط فروشی ایستگاه میدان ساعت برگزار شد.

در این مراسم، غرفه های متنوعی برای شهروندان آماده شده بود که غرفه کودکان (رنگ آمیزی و اهدای جوایز کودکانه)، غرفه پاسخگویی به شبهات در خصوص حملات بی رحمانه اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه و پذیرایی و اهداء یادبود و اهداء گیره روسری، از آن جمله است. 

در این مراسم در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، به بانوان علاقه‌مند روسری و یادبود اهدا شد.

گفتنی است در این برنامه فرهنگی از مسافران نیز با چای و شیرینی پذیرایی شد.