برپایی ایستگاه‌های صلواتی به تعداد سال‌های عمر شریف امام زمان (عج) در آذربایجان شرقی
برپایی ایستگاه‌های صلواتی به تعداد سال‌های عمر شریف امام زمان (عج) در آذربایجان شرقی

[ad_1] مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان، ایستگاه‌های صلواتی به تعداد سال‌های عمر شریف امام زمان (عج) در استان برپا می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عمر شریف امام زمان (عج) ۱۱۸۹ سال است و برای […]

[ad_1]


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان، ایستگاه‌های صلواتی به تعداد سال‌های عمر شریف امام زمان (عج) در استان برپا می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عمر شریف امام زمان (عج) ۱۱۸۹ سال است و برای همین نیت، حدود ۱۲۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان در آذربایجان شرقی برپا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های نیمه شعبان به صورت محله محور و با مشارکت مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: هر محله یک موکب و یک مراسم شعار امسال ما است و تلاش می‌کنیم در همه محلات استان علاوه بر برگزاری مراسم جشن و سرور، ایستگاه‌های صلواتی نیز به صورت کاملاً مردمی برپا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه روز چهارشنبه به همت حوزه علمیه خواهران و دختران حاج قاسم در محل ائل گلی تبریز جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار می‌شود، افزود: همچنین در مناطق پرجمعیت شهر تبریز برنامه‌های ویژه ای در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه تشکل‌های مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی استان پای کار هستند و برنامه‌های مختلفی برای این ایام درنظر گرفته شده است، ادامه داد: انجمن‌های اسلامی مساجد در داخل مسجد برنامه برگزار می‌کنند و هیئت‌های مذهبی نیز در بیرون مسجد اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های پیاده روی و کارناوال شادی نیز در استان برای روز چهارشنبه تدارک دیده شده است. ۳۰ گروه سرود در تمام محلات شهر تبریز اقدام به برگزاری برنامه می‌کنند.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در این ایام خبر داد و گفت: شهرها و روستاهای استان نیز به همت خیرین و مردم ولایتمدار استان آذین بندی شده است و حال و هوای استان امام زمانی است.

پایان پیام/


[ad_2]