بروکراسی اداری نباید مانعی برای تولید باشد
بروکراسی اداری نباید مانعی برای تولید باشد

فرماندار شرستان سراب، گفت: بروکراسی اداری ومشکلات مالیاتی نباید مانع تولید در شهرستان شود تعطیلی مراکز و کارگاه های تولیدی مساوی با افزایش نرخ بیکاری در جامعه است. به گزارش خبرگار قلم پرس از سراب، جلسه شورای اداری شهرستان سراب بعد از ظهر امروز۲۵/۱۰/۹۷ با حضور مهمانان استانی ومسوولین شهرستانی در محل فرمانداری سراب برگزار گردید. […]

فرماندار شرستان سراب، گفت: بروکراسی اداری ومشکلات مالیاتی نباید مانع تولید در شهرستان شود تعطیلی مراکز و کارگاه های تولیدی مساوی با افزایش نرخ بیکاری در جامعه است.

به گزارش خبرگار قلم پرس از سراب، جلسه شورای اداری شهرستان سراب بعد از ظهر امروز۲۵/۱۰/۹۷ با حضور مهمانان استانی ومسوولین شهرستانی در محل فرمانداری سراب برگزار گردید.
ایرج ثقفی فرماندار شهرستان سراب لزوم صدور به موقع مجوز های تولیدی و دادن قوت قلب به سرمایه گزاران را خواستار و تاکید کرد که بروکراسی اداری ومشکلات مالیاتی نباید مانع تولید در شهرستان شود تعطیلی مراکز و کارگاه های تولیدی مساوی با افزایش نرخ بیکاری در جامعه است.
فرماندار سراب با تقسیم بندی وظایف و امورات پیرامون پروژه ای ملی ، استانی و شهرستانی از نماینده شهرستان و مدیران کل استان خواست در جهت پیشرفت و توسعه منطقه نهایت تلاش خود را بکنند.
ثقفی در ادامه افزایش ردیف های بودجه شهرستان در کلیات بودجه ۹۸ را حاصل تلاش های نماینده شهرستان دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون نمود.
ایشان در ادامه با تشکر از مدیر کل جهاد کشاورزی استان بابت صادرات دو مرحله ای سیب زمینی سراب به عرایض خود ادامه داده و از ریاست سازمان محیط زیست استان که حاضر در جلسه نیز بودند خواستار حل مشکل محیط زیستی عسل اسپرس سراب و مجوز توسعه این شرکت خصوصی در اولویت این سازمان شد.
و در آخر ایرج ثقفی خواستار اهتمام به دهه فجر و هماهنگی ادارات جهت برگزاری جشن سالگرد پیروزی ۲۲ بهمن در شان جمهوری اسلامی را شد.