برنامه چشم انداز راهبردی ۱۲ ساله شهرداری تبریز بررسی می‌شود
برنامه چشم انداز راهبردی ۱۲ ساله شهرداری تبریز بررسی می‌شود

رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز  از تدوین چشم انداز راهبردی شهرداری تبریز برای افق (۱۴۰۹_۱۳۹۸) به عنوان مبنای عمل کلیه اقدامات شهرداری خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمدرضا روشنی با بیان این مطلب اظهار داشت: این برنامه چشم انداز طی جلسه‌های متعدد توسط کارشناسان مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری تبریز […]

رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز  از تدوین چشم انداز راهبردی شهرداری تبریز برای افق (۱۴۰۹_۱۳۹۸) به عنوان مبنای عمل کلیه اقدامات شهرداری خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا روشنی با بیان این مطلب اظهار داشت: این برنامه چشم انداز طی جلسه‌های متعدد توسط کارشناسان مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری تبریز از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

روشنی افزود: پس از بررسی های لازم، پیشنهادهای تکمیلی در راستای هر چه بهتر و کارآمدتر شدن این چشم انداز به معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری ارائه می‌‎شود.

وی با اشاره به اهمیت این چشم انداز راهبردی، تصریح کرد: این سند چشم انداز راهبردی مبنای عمل کلیه اقدامات در حوزه‌های کارکردی شهرداری اعم از ایمنی و مدیریت بحران، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری و… است.

رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت بررسی کارشناسانه تمامی بندهای این چشم انداز راهبردی، یادآور شد: هم اکنون مرکز پژوهش های شورا و شهرداری تبریز کار بررسی این چشم انداز را آغاز کرده و جلسات بررسی آن همچنان ادامه دارد تا تغییرات لازم اعمال و به واحدهای مختلف شهرداری ابلاغ شود.