برنامه‌های محرومیت‌زدایی با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی در استان اجرا شود
برنامه‌های محرومیت‌زدایی با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی در استان اجرا شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های محرومیت‌زدایی باید براساس شاخص‌های معین و هماهنگ با تمامی دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی در استان تدوین و اجرایی شود. جواد رحمتی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان، با اشاره به اینکه برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان با ملاک و معیار مشخصی اجرا نمی‌شود، اظهار داشت: برای […]


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های محرومیت‌زدایی باید براساس شاخص‌های معین و هماهنگ با تمامی دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی در استان تدوین و اجرایی شود.

جواد رحمتی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان، با اشاره به اینکه برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان با ملاک و معیار مشخصی اجرا نمی‌شود، اظهار داشت: برای افزایش بهره‌وری و اثرگذاری بیشتر باید تمامی اقدامات با هماهنگی و تعامل و براساس شاخص‌های معین اجرا شود.
 
وی ادامه داد: گروه‌های بسیجی به صورت داوطلبانه و خودجوش و با حس مسئولیت و درک بیشتر مشکلات در برنامه‌های توسعه‌ای مناطق محروم حاضر می‌شوند که این امر موجب افزایش حس مشارکت در بین مردم نیز می‌شود.
 
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: گروه‌های جهادی بسیج در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده‌اند.
 
محمد اسکندری افزود: چابکی، تخصص و تعهد از جمله ویژگی‌های بارز این گروه‌ها است که در بسیاری از حوزه‌ها کمک‌حال دولت و دستگاه‌های اجرایی هستند.
 
وی ادامه داد: تمامی اقدامات در حوزه محرومیت‌زدایی و توسعه روستاها باید متوازن و هماهنگ با دستگاه‌های دولتی و همراهی بسیج در استان اجرا شود.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی ۲۰ سال گذشته با اجرای طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان  با ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول آغاز شده است.
 
محمد خانی افزود: این طرح  با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان بسیج سازندگی سپاه در حال انجام است که جزو اولین استان‌های کشور در شروع عملیات هستیم.