برنامه‌های علمی و راهبردی دادگستری آذربایجان شرقی برای رفع مشکلات پتروشیمی تبریز ارائه شد
برنامه‌های علمی و راهبردی دادگستری آذربایجان شرقی برای رفع مشکلات پتروشیمی تبریز ارائه شد

[ad_1] رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، گفت: برای جلوگیری از تعطیل شدن پتروشیمی تبریز با ورود دادگستری و همکاری اداره کل محیط زیست استان برنامه‌های عملی و راهبردی ارائه شده و مشکلات موجود رفع شد. به گزارش قلم پرس – موسی خلیل‌الهی در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در رابطه با بررسی […]

[ad_1]

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، گفت: برای جلوگیری از تعطیل شدن پتروشیمی تبریز با ورود دادگستری و همکاری اداره کل محیط زیست استان برنامه‌های عملی و راهبردی ارائه شده و مشکلات موجود رفع شد.

به گزارش قلم پرس – موسی خلیل‌الهی در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در رابطه با بررسی مشکلات شرکت پتروشیمی تبریز، اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های دادگستری استان و برنامه‌های محوری قوه قضاییه کمک به دولت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به برخی مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز طی سال‌های گذشته، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تعطیل شدن تولید و مواجه شدن اشتغال با مشکل با ورود دادگستری و همکاری اداره کل محیط زیست استان برنامه‌های عملی و راهبردی ارائه شده و مشکلات موجود رفع شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی افزود: پتروشیمی تبریز یکی از واحد‌های موفق و ارز آور استان بوده و نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می‌کنند و این موضوع قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: تعطیل کردن یک واحد تولیدی راه حل و چاره کار نیست و باید با ارائه برنامه‌ای دقیق ضمن پیشگیری از تعطیل شدن واحد تولیدی و اشتغال مشکلات را رفع کرد.

خلیل‌الهی در ادامه با اشاره به موضوع خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی، گفت: فلسفه ایحاد شهرک‌های صنعتی، ارائه زمین مناسب با زیر ساخت‌های کامل به تولید کننده واقعی است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد به دنبال سوء استفاده از مسائل هستند و با ورود به شهرک‌های صنعتی اقدام به خرید زمین می‌کنند، اما نه با هدف ایجاد واحد تولید و اشتغال زایی بلکه به دنبال گذشت مرور زمان و انتقال به غیر هستند، این موضوع غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/

[ad_2]