برنامه‌ریزی منسجم برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در استان/ تولید اتوبوس و خودروهای تجاری در تبریز
برنامه‌ریزی منسجم برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در استان/ تولید اتوبوس و خودروهای تجاری در تبریز

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران گروه خودروسازی بهمن، گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های برتر کشور در صنعت قطعه‌سازی است و برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در استان برنامه‌ریزی منسجمی انجام شده است. عابدین خرّم با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی بستر مناسب و جذابی برای صادرات به کشورهای همسایه است، ابراز امیدواری […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران گروه خودروسازی بهمن، گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های برتر کشور در صنعت قطعه‌سازی است و برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در استان برنامه‌ریزی منسجمی انجام شده است.

عابدین خرّم با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی بستر مناسب و جذابی برای صادرات به کشورهای همسایه است، ابراز امیدواری کرد که تولید خودرو در تبریز زمینه مناسبی برای توسعه صادرات فراهم کند.
 
وی، فعالیت خودروسازان مجرّب در آذربایجان ‌شرقی را به فال نیک گرفت و تاکید کرد: نیازهای داخل استان اعم از قطعات و خرید خودروهای سنگین باید از ظرفیت‌های تولیدی درون استان تهیه و تامین شده و مدیران صنایع و دستگاه‌های اجرایی این شرایط را فراهم خواهند کرد.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان ضمن اشاره به توانمندی‌های صنعتی درون استان، گفت: تولید اتوبوس و خودروهای عمومی و تجاری بیش از آن که تجارت باشد یک مسئولیت اجتماعی است؛ لذا با پیگیری مسئولان و اهتمام مدیران صنایع، ظرفیت تبریز برای تولید این نوع خودروها آزاد خواهد شد.
 
مدیران گروه خودروسازی بهمن نیز ضمن ارائه‌ آخرین وضعیت این شرکت، از تولید انبوه اتوبوس‌های درون‌شهری و بین‌شهری در تبریز خبر دادند.
 
مسئولان بهمن خودرو همچنین درباره توسعه و سرمایه‌گذاری‌های جدید در آذربایجان‌شرقی اعلام آمادگی کرده و یادآور شدند: ما تبریز را به‌عنوان قطب صنعتی کشور می‌پذیریم و برند اتوبوس‌سازی و کامیون‌های صادراتی را برای تبریز اختصاص خواهیم داد.
 

[ad_2]