برنامه‌ریزی اجرای چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی طی سال آتی
برنامه‌ریزی اجرای چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی طی سال آتی

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اشاره به پیشینه برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در تبریز گفت: سال‌های قبل تبریز به دلیل برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی مجسمه‌سازی، یکی از قطب‌های این هنر در کشور به شمار می‌رفت؛ ولی با شیوع کرونا و برخی مشکلات جانبی، برگزاری این سمپوزیوم‌ها نیز با وقفه روبرو شد. وی افزود: بر […]

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اشاره به پیشینه برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در تبریز گفت: سال‌های قبل تبریز به دلیل برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی مجسمه‌سازی، یکی از قطب‌های این هنر در کشور به شمار می‌رفت؛ ولی با شیوع کرونا و برخی مشکلات جانبی، برگزاری این سمپوزیوم‌ها نیز با وقفه روبرو شد.

وی افزود: بر این اساس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نظر دارد تا با برگزاری چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی در سال آتی، بار دیگر هنرمندان نامی این هنر را گرد هم آورد و نام تبریز را در تارک هنر تلألوئی دیگر بخشد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضمن اعلام آغاز برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای اجرا و برگزاری این سمپوزیوم، اظهار امیدواری کرد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بتواند این برنامه مهم هنری را به نحو احسن اجرا کرده و میزبان خوبی برای برنامه‌های هنری تبریز کهن باشد.