برف‌روبی، نمک‌پاشی و محلول‌پاشی معابر شهرداری منطقه ۳ تبربز
برف‌روبی، نمک‌پاشی و محلول‌پاشی معابر شهرداری منطقه ۳ تبربز

به گزارش قلم پرس، محورهای سطح منطقه با اولویت اتوبان ها، معابر اصلی، میادین، تقاطع‌ها و محله‌های پر رفت و آمد محلول و نمک پاشی می‌شوند. معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ با اشاره به اینکه اکیپ برف روبی و نمک پاشی از اول زمستان به حال آماده باش در آمده اند اظهار […]

به گزارش قلم پرس، محورهای سطح منطقه با اولویت اتوبان ها، معابر اصلی، میادین، تقاطع‌ها و محله‌های پر رفت و آمد محلول و نمک پاشی می‌شوند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ با اشاره به اینکه اکیپ برف روبی و نمک پاشی از اول زمستان به حال آماده باش در آمده اند اظهار داشت: به دلیل اینکه حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ شامل محورهای ورودی شهر تبریز از مناطق مارالان و طالقانی بوده و همچنین به دلیل مستقر بودن بسیاری از ادارات دولتی در سطح حوزه این منطقه، مسیر پر رفت و آمدی به شمار می‌آید، تمهیدات لازم از سوی شهرداری برای مقابله با بارش‌ها پیش بینی و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

با توجه به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف طی روزهای آتی، به همین منظور تمام تجهیزات لازم در نقاط حساس و برف گیر به همراه دستگاه‌های محلول و نمک پاشی مستقر خواهند شد.