بررسی میزان آمادگی آذربایجان شرقی برای مقابله با مخاطرات طبیعی
بررسی میزان آمادگی آذربایجان شرقی برای مقابله با مخاطرات طبیعی

[ad_1] میزان آمادگی استان برای مقابله با مخاطرات طبیعی بویژه اقدامات لازم در پی هشدار نارنجی سیل در دیدار استاندار آذربایجان ‌شرقی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بررسی شد. اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله موارد مورد تاکید در این دیدار بود. استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به آماده‌باش […]

[ad_1]

میزان آمادگی استان برای مقابله با مخاطرات طبیعی بویژه اقدامات لازم در پی هشدار نارنجی سیل در دیدار استاندار آذربایجان ‌شرقی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بررسی شد.

اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله موارد مورد تاکید در این دیدار بود.

استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به آماده‌باش استان برای پیشگیری و مقابله با مخاطرات طبیعی از آمادگی دستگاه‌های متولی و گروه‌های مردم استان برای مشارکت در عملیات مدیریت بحران و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در صورت اعلام نیاز خبر داد.

عابدین خرّم به حضور میدانی مسئولان ارشد اجرایی دولت سیزدهم در نخستین ساعات پیشآمد بحران‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در شرایط بحرانی باید کنار مردم باشیم و تمام امکانات را برای کاستن از آلام و تلفات به کار بگیریم.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران نیز در این دیدار بر پیش‌بینی‌های علمی و اقدامات پیشگیرانه در استان‌ها و حفظ آمادگی و تجهیز نیروهای امدادی تاکید کرد.
 

[ad_2]