بررسی مشکلات ۱۵۰ نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ توسط مسئولان قضایی
بررسی مشکلات ۱۵۰ نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ توسط مسئولان قضایی

خبرگزاری میزان – معاونین قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه سرپرستان و قضات مجتمع قضایی قدس و کارکنان دولت طبق برنامه ریزی از پیش اعلام شده از زندان تهران بزرگ بازدید و پیگیر مشکلات زندانیان این ندامتگاه شدند. معاون امور حقوقی رئیس کل محاکم تهران در بازدید از زندان تهران بزرگ […]

خبرگزاری میزان – معاونین قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه سرپرستان و قضات مجتمع قضایی قدس و کارکنان دولت طبق برنامه ریزی از پیش اعلام شده از زندان تهران بزرگ بازدید و پیگیر مشکلات زندانیان این ندامتگاه شدند.

معاون امور حقوقی رئیس کل محاکم تهران در بازدید از زندان تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر توجه کافی به امور زندانیان، برنامه زمانبندی ماهانه بازدید از زندان‌های تهران که پس از تنظیم به تائید و تصویب رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران رسیده به تمامی مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران و زندان‌های مذکور ابلاغ گردیده است.

عادل ترازوی زر در ادامه بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده در هر ماه حداقل سه نوبت بازدید از زندان‌های مورد نظر توسط سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران و قضات مربوطه صورت می‌پذیرد.

ترازوی زر در پایان گفت: از جمله اهداف این بازدید‌های برنامه ریزی شده می‌توان به بازدید حضوری از زندان ها، مراقبت بر نحوه نگهداری زندانیان، استماع اظهارات و مشکلات زندانیان و صدور دستورات مقتضی جهت حل مشکلات آنان از سوی همکاران قضایی اشاره کرد.

حجت الاسلام علی زمانی معاون امور کیفری رئیس کل محاکم در ادامه با اشاره به نقش و تاثیر سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری و اجرای دستورالعمل‌های مربوطه گفت: انتظار داریم سرپرستان مجتمع‌های های قضایی و همه قضات محاکم تهران، موضوع اجرای برنامه‌های تدوین شده از جمله بازدید از زندان‌ها را مهم و تاثیر گذار در نظر بگیرند چرا که این موضوع و برنامه‌ها دارای تاثیرات فراوان در حل مشکلات زندانیان می‌باشد.

در این ملاقات و بازدید سه ساعته که که جمعی ازقضات مجتمع قضایی قدس و مجتمع قضایی کارکنان دولت حضور داشتند، طبق برنامه ریزی با استقرار در محل تعیین شده و پذیرش زندانیان مرتبط با این دو مجتمع، موضوعات و مشکلات حداقل ۱۵۰ نفر از زندانیان مرتبط استماع و ضمن بررسی مشکلات، دستورات و ارشادات لازم را به مراجع ذیربط صادر کردند.

انتهای پیام/