بررسی مشکلات حوزه معاونت فنی و عمرانی و اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶
بررسی مشکلات حوزه معاونت فنی و عمرانی و اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶

[ad_1] در تداوم جلسات بررسی و رفع مشکلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶، موارد و مشکلات مربوط به حوزه معاونت فنی و عمرانی و اداره حمل و نقل و ترافیک در حضور معاون حمل و نقل و سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی شهردار تبریز، بررسی و تعیین تکلیف شد. به گزارش قلم پرس، طی […]

[ad_1]

در تداوم جلسات بررسی و رفع مشکلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶، موارد و مشکلات مربوط به حوزه معاونت فنی و عمرانی و اداره حمل و نقل و ترافیک در حضور معاون حمل و نقل و سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی شهردار تبریز، بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش قلم پرس، طی جلسه‌ای با حضور یعقوب وحیدکیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز، سامان احمدزاده سرپرست جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز و چند تن از مدیران ستادی، مسایل و مشکلات مربوط به حوزه معاونت فنی و عمرانی و اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ابتدای جلسه، احمدزاده به اهمیت مباحث مطروحه در جلسات قرار خدمت پرداخت و به هماهنگی سازمان‌ها، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و مرتفع کردن مشکلات عمومی شهر اشاره کرد.
در ادامه، وحیدکیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز با اشاره به شرایط خاص منطقه ۶ که یکی از سه مبادی اصلی شهر است، به تکمیل اجرای عملیات‌های عمرانی، نصب تابلوها و علائم هشداردهنده، خط‌کشی معابر، رنگ‌آمیزی سرعتکاه و جداول، تعبیه گاردریل و نرده‌های ترافیکی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز برای تامین ایمنی تردد در معابر غرب و شمالغرب تبریز اشاره کرد.
در پایان، انیسه شهردار منطقه ۶ به اهمیت ویژه برگزاری جلسات قرار خدمت در مناطق و سازمان‌ها اشاره و اظهار کرد: مسایل و مشکلات اساسی در سطح حوزه در همه معاونت‌ها و مدیریت‌ها به طور کارشناسی، شناسایی و احصا شده است که با هماهنگی مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در جلسه قرار خدمت تعیین تکلیف خواهد شد تا در اسرع وقت عملیاتی شده و مشکلات عمومی در معابر و محلات حل و فصل شود.

[ad_2]