بررسی فرصت‌های درآمدزایی و زمینه‌های توسعه و خدمت‌رسانی در جنوب غرب تبریز
بررسی فرصت‌های درآمدزایی و زمینه‌های توسعه و خدمت‌رسانی در جنوب غرب تبریز

فرصت‌های درآمدزایی و زمینه‌های توسعه و ارائه خدمت در جنوب غرب تبریز در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بررسی شد. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ تبریز در جلسه‌ای مشترک با علی باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص حوزه‌های […]



فرصت‌های درآمدزایی و زمینه‌های توسعه و ارائه خدمت در جنوب غرب تبریز در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بررسی شد.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ تبریز در جلسه‌ای مشترک با علی باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص حوزه‌های مختلف درآمدزایی، بودجه شهرداری منطقه، توسعه خدمات و رفاه شهروندان منطقه و مشکلات حوزه‌های مختلف به گفتگو پرداختند و راهکارهای مناسب را مورد بررسی قرار دادند.
وی ضمن بررسی مسائل در حوزه‌های مختلف ترافیکی، مشکلات دیزل آباد و ضرورت ارتقای تجهیزات ترافیکی اظهار کرد: شهرک شهید مدنی با مشکلات مختلفی همچون سند، انشعابات، مدیریت آب‌های سطحی و راه دسترسی مواجه است که با تعاملات صورت گرفته بین نهادی پیش‌بینی می‌شود برخی از مشکلات این شهرک در آینده نزدیک مرتفع شود اما رفع کامل مشکلات در این شهرک، همکاری همه‌جانبه همه نهادهای متولی را نیازمند است.
رشتبری همچنین ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته در ایجاد راه دسترسی در مسیر جاده قدیم وادی رحمت، افزود: شهرداری منطقه ۷ با همت و تلاش همکاران، در تلاش برای توسعه رفاه و امکانات در این منطقه بوده و در این راستا تعاملاتی نیز با اداره آب و فاضلاب برای تکمیل سیستم فاضلاب شهری در برخی از نواحی منطقه صورت گرفته است.
در ادامه این جلسه باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تاکید بر افزایش تعاملات فی مابین و هم‌افزایی میان نهادهای متولی گفت: توسعه امکانات شهری و افزایش رفاه شهروندان، جزو وظایف و مسئولیت‌های شهرداری و نهادهای همسو بوده و رفع مشکلات زیرساختی در این منطقه، نیازمند تعامل و همراهی همه نهادها است.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل سیستم فاضلاب شهری در بخش‌های باقی مانده در این منطقه، اظهار کرد: فعالیت‌های اداره آب و فاضلاب و شهرداری به صورت حلقه‌های به هم پیوسته بوده که با تعاملی موثر، می‌توان مشکلات باقی مانده را رفع کرد.
باغبان افزود: شورای اسلامی شهر تبریز با بررسی فرصت‌های درآمدزایی و مشکلات شهری این منطقه، حمایت‌های لازم برای پیشبرد اهداف شهرداری در توسعه شهری و افزایش رفاه شهروندان را خواهد داشت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه از پروژه اصلاح و بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت از نزدیک بازدید کرد.