برخی کلینیک های ترک اعتیاد می خواهند همه معتاد باشند تا به آنها مراجعه کنند
برخی کلینیک های ترک اعتیاد می خواهند همه معتاد باشند تا به آنها مراجعه کنند

فرماندار هشترود از اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت خواست پروانه کسب قلیان‌سراها را تمدید مجددنکنند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از هشترود، امین امینیان ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود از اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت خواست پروانه کسب قلیان‌سراها را […]

فرماندار هشترود از اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت خواست پروانه کسب قلیان‌سراها را تمدید مجددنکنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از هشترود، امین امینیان ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود از اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت خواست پروانه کسب قلیان‌سراها را تمدید مجدد نکنند.

وی، عرضه هرگونه غذا در قلیان‌سراها را ممنوع اعلام کرد و افزود: پاتوق‌‌های قلیان‌سراها در سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

امینیان با بیان اینکه معتاد متجاهر در هشترود وجود ندارد،بیان داشت: اولویت اول باید پیشگیری از اعتیاد باشد.

وی گفت: در سه ماهه اول امسال ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط  شده و ۳۹ نفر نیز دستگیر شده‌اند، افزود: در افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته ۱۴۲ درصد، خرده فروشی‌ها ۸۰ درصد و در دستگیری نیز ۱۴۴ درصد افزایش داشته‌ایم. 

برخی‌ کلینیک‌های ترک اعتیاد دنبال کاسبی هستند

شاهرخ اسداللهی دادستان هشترود نیز در این جلسه گفت: اگر بیکاری حل و فصل شود مشکلاتی  مثل اعتیاد خود به خود حل می‌شود.

وی با بیان اینکه در کلینیک ترک اعتیاد در هشترود متاسفانه هم به خانواده‌ها و هم به معتاد در حال ترک خیانت می‌شود، افزود: متاسفانه برخی‌ در کلینیک دنبال کاسبی خود هستند و مسوول آن می‌خواهد همه معتاد باشند تا برای کسب درآمد به وی مراجعه کنند.

اسداللهی از شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی خواست نسبت به تجویز دارو مخصوصاً شربت ترامادول به معتادان در کلینیک ترک اعتیاد هشترود رسیدگی کنند.