برخی اصناف ضروری در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد
برخی اصناف ضروری در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد

قائم مقام سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: در ایام نوروز برخی اصناف که ضروری هستند همچون تعمیرگاه ها و غذاخوری ها و دیگر اصناف ضروری به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد. به گزارش قلم پرس، غلامعلی راستی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر […]

قائم مقام سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: در ایام نوروز برخی اصناف که ضروری هستند همچون تعمیرگاه ها و غذاخوری ها و دیگر اصناف ضروری به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش قلم پرس، غلامعلی راستی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال ۲۰۱۸، اظهار داشت: همه دستگاه های به دنبال تحقق این امر هستند و ضرورت دارد برخی پیش زمینه ها و زیرساخت ها در این خصوص آماده شود.

وی، با بیان اینکه مقامات استانی بر فعال بودن یازار در ایام عید نوروز تاکید داشته اند، افزود: بازار پیشانی دولت است و انتظار می رود در زمانی که مسافری وارد شهر می شود بتواند از بازار خرید کرده و بازدید کند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازار تاریخی تبریز  تنها با داشتن ۴۵ تیمچه فرش در دنیا بی نظیر است، ادامه داد: در سال جاری با توجه به نشستی که با اتحادیه های داشتیم مقرر شد تا بازار در ایام تعطیلات نوروزی فعال باشد تا مسافراتن نورووزی بتوانند از بازار خرید کنند.

وی ، اضافه کرد: در ایام نوروز برخی اصناف که ضروری هستند همچون تعمیرگاه ها و غذاخوری ها و دیگر اصناف ضروری به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.

راستی در خصوص توزیع میوه در آستانه عید نوروز، با بیان اینکه امسال در خصوص تامین سیب و پرتقال مشکلی داریم،گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان از دو سال پیش این امر را بر عهده گرفته است و در سال جاری نیز از ۲۴ ماه جاری چادر ها مستقر خواهند شده و توزیع و فروش به مرور آغاز خواهد شد و البته سیستم نظارتی در کنار این مساله فعال خواهد بود.