برخورد پیکان با تیر چراغ برق باعث مرگ دو تن شد
برخورد پیکان با تیر چراغ برق باعث مرگ دو تن شد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در دو حادثه ترافیکی , دو تن کشته و پنج تن دیگر مصدوم شدند حسینقلی زاده گفت: امروز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ در حوالی میدان بسیج تبریز, برخورد پیکان با تیر چراغ , مرگ دو تن را بهمراه داشت . وی گفت:با اعلام این […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در دو حادثه ترافیکی , دو تن کشته و پنج تن دیگر مصدوم شدند
حسینقلی زاده گفت: امروز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ در حوالی میدان بسیج تبریز, برخورد پیکان با تیر چراغ , مرگ دو تن را بهمراه داشت .
وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت ۲۱:۴۰ به اپراتوری فوریتهای پزشکی تبریز, پایگاههای اورژانس ۲۰۲ و ۲۲۰ بمحل حادثه اعزام شدند و تکنسینهای اعزامی مرگ دو تن جوان ۲۴ و ۲۵ ساله را در محل تایید کردند.
وی همچنین ادامه داد: ساعت ۲۰:۱۰ گزارش حادثه برخورد پیکان وانت با ال نود در کیلومتر ۱۰ جاده بناب-عجبشیر, مصدومیت ۵ تن را بدنبال داشت که با اعلام این گزارش به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان بناب, پایگاه اورژانس ۱۱۵ بناب و امداد و نجات هلال احمر بمحل اعزام و تکنسینهای اعزامی پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی, مصدومین را به بیمارستان بناب انتقال دادند.
حسینقلی زاده گفت:کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن, یعنی سر و سینه است و در تصادفات با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می یابد.