برخورد قاطع با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در تعطیلات نوروزی
برخورد قاطع با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در تعطیلات نوروزی

شهردار تبریز گفت: فعالیت مستمر تیم‌های اجرایی شهرداری تبریز، مجالی برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر باقی نخواهد گذاشت. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از برنامه‌های نوروزی سطح شهر اظهار داشت: تجربه سال‌های گذشته، نشان داده برخی از افراد سودجو، تعطیلات نوروزی را فرصتی برای […]

شهردار تبریز گفت: فعالیت مستمر تیم‌های اجرایی شهرداری تبریز، مجالی برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر باقی نخواهد گذاشت.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از برنامه‌های نوروزی سطح شهر اظهار داشت: تجربه سال‌های گذشته، نشان داده برخی از افراد سودجو، تعطیلات نوروزی را فرصتی برای ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح شهر می‌دانند؛ اما تمهیدات شهرداری تبریز مانع سوداگری این افراد خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهرداری تبریز در این خصوص، در یک هماهنگی مطلوب با دستگاه قضایی استان، نیروی انتظامی و اداره‌کل راه و‌شهرسازی قرار دارد و با تقویت نظارت‌ها، اجازه ساخت‌‌و‌سازهای غیرقانونی و تعدی به منابع طبیعی حریم شهر را نخواهد داد.

نجفی با اشاره به قابلیت‌های شهرداری در خصوص نظارت بر تخلف های ساختمانی گفت: تصویربرداری های تمام نما و ظرفیت های فناوری، نظارت بر ساخت و سازهای سطح شهر را آسان تر کرده است؛ با تکیه بر همین ابزارها، هر گونه تخلف ساختمانی، با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.