برخورد قاطع با اراذل و اوباش تبریز
برخورد قاطع با اراذل و اوباش تبریز

[ad_1] در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که به عربده کشی، قمه کشی و ایجاد فضای نا امن، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. به […]

[ad_1]


در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که به عربده کشی، قمه کشی و ایجاد فضای نا امن، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که به عربده کشی، قمه کشی و ایجاد فضای نا امن، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم  حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با مقام قضائی محل اختفای این افراد با شگردهای خاص پلیسی و با پشتیبانی عملیات ماموران انتظامی و یگان امداد همزمان در چند عملیات ضربتی پلیسی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده، دو قبضه سلاح کمری و شکاری، تعداد ۱۷ قبضه  انواع سلاح سرد از قبیل خنجر، قمه و اقلام ممنوعه کشف شد.

 محمدی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی خواهند شد، گفت: پلیس در خصوص امنیت و آرامش افراد جامعه با کسی تعارف و مماشات ندارد و از دستگاه قضایی درخواست داریم با صدور احکام مجازات سخت هزینه جرم را افزایش داده و بازدارندگی لازم را داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی در اسرع وقت مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


[ad_2]