برای کمک رسانی به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا همه اقشار مردمی به میدان آمده‌اند
برای کمک رسانی به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا همه اقشار مردمی به میدان آمده‌اند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در ماه مهمانی خدا خیران نیک اندیش، در نقاط مختلف ایران اسلامی همه ساله برای کمک به نیازمندان کمر همت را محکم‌تر می‌بستند و امسال این کمک‌های مؤمنانه شکوه دیگری دارد.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز شنبه در حاشیه بازدید از انبار بسته بندی بسته‌های معیشتی پویش رحمت تبریز، با بیان این‌که رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه با امر رهبر معظم انقلاب تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا همه اقشار مردمی به میدان آمده‌اند و موسسات خیریه کمک‌های ملت نوع‌دوست را از هزار تومان تا یک میلیارد تومان سازماندهی می‌کنند.

وی افزود: بسته‌های معیشتی آماده شده توسط خیران با کمک بسیج و سپاه در جای جای استان توزیع می‌شود تا فرمان مقام معظم رهبری در راستای رزمایش مواسات به اجرا درآید.

وی با اشاره به این‌که تعدادی زیادی از کارگران روزمزد به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، گفت: مساجد شکوه همدلی مردم از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و در این روزهای کرونایی در همه شهرها و روستاها با محوریت مساجد، مردم نوع‌دوست و خیران بزرگوار از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا دست گیری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم پویش‌های خیرخواهانه در مساجد را پاسخی به شبهه افکنان به جایگاه اماکن مذهبی و دینی عنوان کرد و گفت: مساجد و اماکن مقدس مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و اهالی غیرتمند آذربایجان برای رساندن کمک‌های خود به نیازمندان دورهم جمع کرده است.

وی با تاکید بر حفظ کرامت مؤمنان در این کمک رسانی‌ها، خاطرنشان کرد: این رزمایش مقدس با تمام توان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام