برای کمک به اقتصاد شهر آماده همکاری با تمام نهادها هستیم
برای کمک به اقتصاد شهر آماده همکاری با تمام نهادها هستیم
شهردار تبریز گفت: در تمام کارهایی که به اقتصاد شهر و شهروندان بتواند کمک کند، فراتر از وظایف شهرداری آماده همکاری با تمام دستگاه ها هستیم.

ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: بارها این موضوع را اعلام کرده ایم که در تمام این نوع اقدامات پای کار خواهیم بود تا به بهترین شکل ممکن انجام شود.

او نتایج همکاری تمام نهادها در برگزاری این نمایشگاه ها را رونق تولید خوانده و افزود: باید از حداکثر ظرفیت برگزاری نمایشگاه ها استفاده کنیم و داشته های خودمان را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: در این نمایشگاه تمام استانها اقدام به معرفی داشته های گردشگری خود می کنند ولی در تبریز به صورت واقعی می توانیم داشته های خودمان در این حوزه را به نمایش بگذاریم.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه تبریز در تولید صنایع دستی کشور اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلفی مانند تولید کفش و فرش تبریز سرآمد کشور است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

او با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های اختصاصی برخی از هنر صنعت ها افزود: تلاش داریم با همکاری تمام دستگاه ها تبریز را به عنوان محل رجوع هنر صنعت هایی مانند فرش و کفش کنیم که همه خریداران بدانند برای تهیه بهترین فرش باید به تبریز بیایند.