برای نخستین بار در کشور انجام شد؛  تشکیل اتاق فکر «آب و رسانه» آذربایجان‌شرقی
برای نخستین بار در کشور انجام شد؛  تشکیل اتاق فکر «آب و رسانه» آذربایجان‌شرقی

برای نخستین بار در کشور انجام شد؛ تشکیل اتاق فکر «آب و رسانه» آذربایجان‌شرقی اتاق فکر «آب و رسانه» برای نخستین‌بار در کشور در آذربایجان‌شرقی تشکیل و اعضای آن معرفی شدند. طی احکامی جداگانه فاطمه کشاورزی به عنوان رئیس، امیررضا آزاده را به عنوان دبیر و محمد عزیزی‌راد، پیمان پاکزاد، وحید کاظم‌زاده، محمدرضا عزیزپور و […]



برای نخستین بار در کشور انجام شد؛ تشکیل اتاق فکر «آب و رسانه» آذربایجان‌شرقی

اتاق فکر «آب و رسانه» برای نخستین‌بار در کشور در آذربایجان‌شرقی تشکیل و اعضای آن معرفی شدند.

طی احکامی جداگانه فاطمه کشاورزی به عنوان رئیس، امیررضا آزاده را به عنوان دبیر و محمد عزیزی‌راد، پیمان پاکزاد، وحید کاظم‌زاده، محمدرضا عزیزپور و محمد‌باقر شکری  مدیر دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان به عنوان اعضای اصلی اتاق فکر آب و رسانه استان منصوب شدند.

این اتاق فکر در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی هر چه بهتر در خصوص وضعیت منابع آبی، آگاهی‌بخشی در مورد احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و به ویژه اصلاح الگوی مصرف در شرایط تنش آبی تشکیل یافته است.

بر این اساس، اتاق فکر آب و رسانه برای نخستین بار و ابتکاری دیگر از شهر اولین‌ها است که جزو فعالیت‌های غیرسازه‌ای شرکت آب منطقه‌ای بوده و می‌تواند گامی موثر در راستای فرهنگسازی حوزه مدیریت مصرف آب در استان آذربایجان‌شرقی قلمداد شود.

در این اتاق علاوه بر مدیران  روابط عمومی استانداری، شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب، سازمان جهاد کشاورزی و خبرگزاری ایرنا،   مدیران رسانه‌های استان نیز به عنوان مهمان دعوت خواهند شد تا تصمیمات لازم در خصوص تسریع ارتباط موثر با رسانه‌ها اتخاذ شود.