برای مبارزه با فقر ستاد فرماندهی مبارزه با فقر باید دراستان تشکیل شود
برای مبارزه با فقر ستاد فرماندهی مبارزه با فقر باید دراستان تشکیل شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: از 3 سال گذشته به دنبال تشکیل شورای سیاست‌گذاری نهادهای حمایتی و خیریه‌ها در استان بودیم اما فعلاً به نتیجه نرسیده‌ایم.

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قلم پرس، بابیان اینکه روش‌های مبارزه با فقر تغییر کرده است و پمپاژ کالا و پول روش مناسبی مبازره با فقر نیست، چراکه فقر را از بین نمی‌برد بلکه فقر را قابل‌تحمل می‌کند، اظهار داشت: گاهی با برخی شیوه‌های غلط به مشکلات اقتصادی دامن می‌زنیم و مشکلات اجتماعی را تحریک می‌کنیم باید روش‌های مبارزه با فقر را به‌روز کنیم.
کلامی در ادامه بابیان اینکه کمیته امداد تنها دستگاه مبارزه با فقر نیست خاطرنشان کرد: برای از بین بردن فقر و ریشه‌کن کردن آن باید تمامی آحاد مردم و مسؤولین و دستگاه‌ها پا به عرصه بگذارند و این فکر اشتباه بوده که کمیته امداد تنها مسئول از بین بردن فقر است.
وی با تأکید بر لزوم تشکیل مرکزی به‌عنوان ستاد فرماندهی مبارزه با فقر در استان، خاطرنشان کرد: از ۳ سال گذشته به دنبال تشکیل شورای سیاست‌گذاری نهادهای حمایتی و خیریه‌ها در استان بودیم اما فعلاً به نتیجه‌ نرسیده‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، تأکید کرد: اخیراً در جلسه‌ای با معاون سیاسی استاندار طرح موضوع انجام شد اما فعلاً نتیجه عملیاتی اتفاق نیفتاده است.
وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال مدیریت نیستیم بلکه به دنبال ایجاد تعامل بیش‌ازپیش نهادها با یکدیگر و افزایش کیفیت و مدیریت خدمات‌دهی به نیازمندان واقعی هستیم.

 

انتهای پیام/