برای صعود به فینال باید حتما کره جنوبی را شکست دهیم؛ جای اشتباه نداریم
برای صعود به فینال باید حتما کره جنوبی را شکست دهیم؛ جای اشتباه نداریم
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: در دو دیدار آینده به هیچ عنوان جای اشتباه نداریم که بعدا جبران کنیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پوریا فیاضی پس از پیروزی تیم ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا، افزود: بازی کردن با هر تیمی که میزبان باشد، طبیعتاً سخت خواهد بود. از سوی دیگر شرایط آب و هوایی شهر جیانگمن شرجی است و تمرکز بیش‌تری نیاز داریم.

وی در ادامه گفت: در دو ست بازی مقابل چین، تا امتیاز ۱۶ پایاپای پیش ‌رفتیم چون تمرکز زیادی نیاز داشت ولی در ست سوم، کار راحت‌تر بود و توانستیم با شکست میزبان به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

فیاضی با یادآوری اهمیت کسب سهمیه بازی‌های المپیک، تاکید کرد: در این تورنمنت فقط یک تیم می‌تواند به المپیک صعود کند، بنابراین نمی‌توانیم به بازی گذشته فکر کنیم و فقط باید تمرکزمان روی بازی های آینده و تیم کره جنوبی که خیلی تیم با کیفیتی است، باشد.

وی ادامه داد: کره جنوبی حریف ایران در مرحله ضربدری است و برای صعود به فینال باید حتما این تیم را شکست دهیم. به همین دلیل نیاز به تمرکز کامل داریم. به هیچ عنوان جای اشتباه نداریم که بخواهیم بعدا جبران کنیم.

وی با تاکید بر این که در مرحله نیمه نهایی و فینال نمی توانیم کم‌کاری کنیم، افزود: ۱۰۰ درصد تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف والیبال ایران که چهار سال برایش زحمت کشیده شده، برسیم.

فیاضی درباره سطح والیبال آسیا و تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، گفت: نباید فراموش کنیم که آسیا، آسیای گذشته نیست و تیمی مانند استرالیا که لژیونرهای فراوان دارد و تیم بسیار با کیفیتی است، در مرحله مقدماتی از رقابت ها حذف می شود. بنابر این باید تمرکز بیشتری داشته باشیم چون هر اتفاقی ممکن است بیافتد.