بخشی از امور مهم شهرداری تبریز به دست توانمند بانوان انجام می‌شود
بخشی از امور مهم شهرداری تبریز به دست توانمند بانوان انجام می‌شود

به گزارش قلم پرس، علی اشرفی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: بیستم جمادی الثانی به عنوان روز زن، روز بزرگداشت، تکریم و احترام به مقام مادر است و بنده این روز را خدمت همه بانوان و بخصوص مادران و خواهران شاغل در شهرداری تبریز تبریک می‌گویم. وی با اشاره به […]

به گزارش قلم پرس، علی اشرفی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: بیستم جمادی الثانی به عنوان روز زن، روز بزرگداشت، تکریم و احترام به مقام مادر است و بنده این روز را خدمت همه بانوان و بخصوص مادران و خواهران شاغل در شهرداری تبریز تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به یکی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام و جایگاه زن در جامعه اسلامی، ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، زن اسلامی شخصیتی است که راه و هدف را تشخیص می‌دهد و برای آن فداکاری می کند. بی تردید سلامتی، آرامش و پیشرفت این خواهران و مادران شاغل در شهرداری تبریز، موجب توفیق این مجموعه بزرگ خواهد بود.
اشرفی اظهار کرد: مقام والای زن در آیات قرآن کریم و روایات مختلف مورد اشاره قرار گرفته و این نشان می‌دهد که بانوان چه جایگاه ارزنده‌ای نزد پروردگار متعال دارند.
وی افزود: مادران به عنوان تربیت کنندگان فرزندان، نقش موثری در شکل‌گیری شخصیت افراد و به تبع آن ارزش‌های اسلامی در جامعه دارند و لازم است که مقام آنها چه در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و چه در روزهای عادی مورد احترام و تکریم قرار گیرد.