بجانی: طرفداری از تیم تراکتور در شعار باقی مانده است!
بجانی: طرفداری از تیم تراکتور در شعار باقی مانده است!

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: : شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی اظهار کرد: متاسفانه ورودی و دسترسی استادیوم یادگار امام(ره) در شان تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست و اگر میسر باشد شهرداری نسبت […]



دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: : شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی اظهار کرد: متاسفانه ورودی و دسترسی استادیوم یادگار امام(ره) در شان تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست و اگر میسر باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

وی افزود: از شهردار تبریز در خصوص بحث ساماندهی نیروهای انسانی تقدیر و تشکر می کنم که گام های بزرگی در این راستا بر می دارند.

بجانی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت استادیوم یادگار امام (ره) ابراز کرد: در بازی ها به منظور تماشا به استادیوم یادگار امام رفته ایم و وضعیت آنجا را از نزدیک مشاهده کردیم، متاسفانه ورودی و دسترسی این مجموعه در شان تبریز و به ویژه هواداران تراکتور نیست اگر امکان باشد شهرداری نسبت به تعمیر برخی از مشکلات این مجموعه اقدام کند.

عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: شعار همه ما این است که طرفدار تیم تراکتور هستیم ولی در عمل شاهد چنین بحثی نیستیم از این روز لازم است به فکر زیرساخت های این مجموعه توسط شهرداری باشیم و به آنها رسیدگی کنیم تا رضایت مندی شهروندان را بتوانیم جلب کنیم و شرمنده هواداران عزیز نشویم.

پایان پیام/