با نرخ سود بانکی باید متناسب با نرخ تورم باشد
با نرخ سود بانکی باید متناسب با نرخ تورم باشد

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تاکید اعضای کمیسیون متبوعش بر متناسب شدن نرخ سود بانکی با نرخ تورم در راستای حمایت از بخش تولید خبر داد. نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: اولین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با حضور وزیر صنعت، شافعی […]

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تاکید اعضای کمیسیون متبوعش بر متناسب شدن نرخ سود بانکی با نرخ تورم در راستای حمایت از بخش تولید خبر داد.

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: اولین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با حضور وزیر صنعت، شافعی رئیس اتاق بازرگانی، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی و مسئولان دستگاه های ذی ربط برگزار شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان تاکید کردند سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و قوانین رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار، اصل۴۴ قانون اساسی و برنامه ششم توسعه که مرتبط با حوزه فعالیت این کمیسیون است، بصورت صحیح باید اجرا شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:همچنین اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تاکید داشتند با نرخ سود بانکی حدود ۲۴درصد نمی توان از بخش تولید حمایت کرد و باید این سود متناسب با نرخ تورم باشد.

نظارت ویژه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برعملکرد دستگاه ها برای اجرای صحیح قانون

قاضی پور افزود: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی موضوع نظارت برعملکرد دستگاه ها را در زمینه اجرای صحیح قانون بصورت جدی پیگیری خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع افزایش تعرفه واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می شود نیز در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد./