با شایستگی ایران را بردیم و فینالیست شدیم / جو استادیوم به نفع ایران بود اما نیمه دوم را بردیم
با شایستگی ایران را بردیم و فینالیست شدیم / جو استادیوم به نفع ایران بود اما نیمه دوم را بردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن، گفت: جو استادیوم به نفع ایران بود اما ما تاکتیک‌مان را بر حریف دیکته کردیم. به گزارش قلم پرس به نقل از فارس، هاجیمه موریاسو بعد از پیروزی سه بر صفر ژاپن مقابل ایران و صعود به فینال جام ملت‌های آسیا، گفت:  نیمه اول بازی سنگینی را تجربه کردیم. در ۴۵ دقیقه […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن، گفت: جو استادیوم به نفع ایران بود اما ما تاکتیک‌مان را بر حریف دیکته کردیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از فارس، هاجیمه موریاسو بعد از پیروزی سه بر صفر ژاپن مقابل ایران و صعود به فینال جام ملت‌های آسیا، گفت:  نیمه اول بازی سنگینی را تجربه کردیم. در ۴۵ دقیقه اول بازی واقعا پایاپای بود و هر دو تیم فشرده بازی می‌کردند.

* نیمه دوم تاکتیک‌مان را بر حریف دیکته کردیم

وی ادامه داد: اما در نیمه دوم ما توانستیم از فرصت های‌مان نهایت استفاده را ببریم و ۳ بار دروازه ایران را باز کنیم.

* جو استادیوم به نفع ایران بود اما نیمه دوم را بردیم

سرمربی ژاپن تاکید کرد: واقعا جو استادیوم به صورت کامل در اختیار ایرانی‌ها بود و آنها هواداران زیادی در استادیوم داشتند، اما ما با بازی خوب توانستیم برنامه‌هایمان را بر حریف دیکته کنیم. کارهای تاکتیکی را در نیمه دوم خیلی خوب در زمین پیاده کردیم و راهی فینال شدیم.

*۳ بر صفر بردیم اما واقعا بازی سختی بود

سرمربی تیم ملی ژاپن در ادامه به نشست خبری آمد و در جمع خبرنگاران گفت: البته ما ۳ بر صفر مقابل ایران به پیروزی رسیدیم، اما اعتراف می‌کنم که بازی دشواری بود.

* با شایستگی ایران را بردیم و فینالیست شدیم

وی ادامه داد: ما از همان دقایق اول جنگندگی مان را نشان دادیم و بازیکنان ما از اول مسابقه نشان دادند که روحیه جنگندگی بالایی برای این مسابقه دارند. ما با آمادگی و شجاعت مقابل ایران بازی کردیم و به نظرم شایسته پیروزی بودیم.