با سفارش کسی به این موقعیت نرسیده‌ام/ در فضای تنش نمی‌توانم کار کنم فضا باید عوض بشود
با سفارش کسی به این موقعیت نرسیده‌ام/ در فضای تنش نمی‌توانم کار کنم فضا باید عوض بشود

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با بیان اینکه من مرد کارهای سخت هستم، گفت: من در فضای تنش نمی‌توانم کار کنم من به عنوان سرباز ولایت آمده‌ام و برای رسیدن به این جایگاه به کسی تلفن نزده‌ام. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمرتضی نیرومند ظهر امروز در […]

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با بیان اینکه من مرد کارهای سخت هستم، گفت: من در فضای تنش نمی‌توانم کار کنم من به عنوان سرباز ولایت آمده‌ام و برای رسیدن به این جایگاه به کسی تلفن نزده‌ام.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمرتضی نیرومند ظهر امروز در مراسم معارفه خود، با بیان اینکه من مرد کارهای سخت هستم و در موقعیت معاونت معدنی سازمان صنعت و معدن و تجارت به سختی کار کردم تا نمونه کشوری شوم، اظهار داشت: امروز من با چشم بسته نیامده‌ام به این سازمان و با وجود مشکلاتی که در شرکت شهرک‌های صنعتی از ابتدای تشکیل شرکت وجود داشته آشنا هستم.

وی افزود: در محضر عالی وزارت هم گفتم که شهرک سلیمی با وجود افتتاح در سال ۷۴ مشکل برق دارد و نیاز به ۴۰ وات برق دارد و شهرک سرمایه‌گذاری های خارجی مشکل زیست محیطی دارد و با همه این مشکلات آشنا هستم.

نیرومند اسکویی اضافه کرد: امروز در این مسئولیت نیز با کمک همه دوستان سعی خواهیم کرد تا کار کنیم البته در گذشته دوستان زحمات بسیاری در حل این مسائل کشیده‌اند اما باید همه برای حل مسائل کمک کنند در غیر این صورت به تنهایی نمی‌توانیم کار کنیم.

وی ادامه داد: من در فضای تنش نمی‌توانم کار کنم فضا باید عوض بشود و در فضای تعامل کار کنیم، من به عنوان سرباز ولایت آمده‌ام و برای رسیدن به این جایگاه به کسی تلفن نزده‌ام و با علاقه آمده‌ام و وظیفه خودم می‌دانم کار کنم.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: من برای رسیدن به این جایگاه با مدیران و شخص عالی وزارت مصاحبه کرده‌ام و به سختی توانسته‌ام به این جایگاه برسم و با سفارش کسی به این موقعیت نرسیده‌ام تا خواسته‌های افراد خاصی را برآورده کنم.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید فضا عوض شده و فضای سرمایه‌گذاری حاکم شده است، گفت: اما در استان مشکلاتی داریم و جایی که سرمایه‌گذار زمین نیاز دارد نمی‌دهیم و جایی زمین می‌دهیم که نیازی ندارد.

نیرومند، گفت: از همه عزیزان استدعا دارم فضای قبلی را فراموش کنیم و در فضای جدید به خاطر استان به من کمک کنند تا بتوانیم در راه توسعه استان حرکت کنیم.