با رفتن “فنی زاده” «کلاه قرمزی» خیلی تنها شد
با رفتن “فنی زاده” «کلاه قرمزی» خیلی تنها شد

محمد بحرانی گفت: همه صداپیشه‌ها و عروسک‌گردان‌ها گواهی می‌دهند که عجیب‌ترین رابطه با عروسک‌ها را «دنیا فنی‌زاده» داشت؛ رابطه‌ای که هیچ کم از رابطه‌ی مادر و فرزندی نبود، با همان عشق و علاقه. صداپیشه‌ عروسک‌های «ببعی» و «آقای همساده»، با ابراز تسلیت برای درگذشت دنیا فنی‌زاده – عروسک‌گردان کلاه قرمزی – از خاطراتش با این هنرمند در […]

محمد بحرانی گفت: همه صداپیشه‌ها و عروسک‌گردان‌ها گواهی می‌دهند که عجیب‌ترین رابطه با عروسک‌ها را «دنیا فنی‌زاده» داشت؛ رابطه‌ای که هیچ کم از رابطه‌ی مادر و فرزندی نبود، با همان عشق و علاقه.

صداپیشه‌ عروسک‌های «ببعی» و «آقای همساده»، با ابراز تسلیت برای درگذشت دنیا فنی‌زاده – عروسک‌گردان کلاه قرمزی – از خاطراتش با این هنرمند در حین همکاری در مجموعه «کلاه قرمزی» یاد کرد.

محمد بحرانی به ایسنا گفت: هر سال در روز آخر ضبط برنامه «کلاه قرمزی»، این اتفاق همیشه تکرار شده و آن اینکه ایشان لحظه‌ای که می‌خواستند از «کلاه قرمزی» جدا شوند، اشک می‌ریختند.

او سپس با ابراز ناراحتی برای از دست دادن دنیا فنی‌زاده، گفت: به نظرم «کلاه قرمزی» خیلی تنها شد.

بحرانی با اشاره به اینکه از سال ۹۰ با دنیا فنی‌زاده در مجموعه «کلاه قرمزی» همکار بوده است، مطرح کرد: ایشان برای همه‌ ‌تیم استاد بودند و امسال در توانشان نبود که در مجموعه «کلاه قرمزی» حضور داشته باشند؛ با رفتن ایشان، «کلاه قرمزی» خیلی تنها شد و هیچ تصوری ندارم که بعد از این چه خواهد شد.

صداپیشه عروسک «جناب خان» یادآور شد: همه امیدوار بودیم انرژی مثبت از سوی مردم برای دنیا فنی‌زاده گسیل شود و حالشان بهبود یابد اما حتما خدا صلاح همه ما را بهتر می‌داند. او به خاطر بیماری‌اش خیلی درد کشید اما حالا دیگر آرامش دارد.

محمد بحرانی در پایان یادآور شد که همه اعضای تیم «کلاه قرمزی» در شوک هستند.

دنیا فنی‌زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک‌گردان «کلاه قرمزی»، «خاله قورباغه» و برخی عروسک‌های «شهر موشها» صبح امروز هشتم دی ماه از دنیا رفت. مراسم تشییع و خاکسپاری دنیا فنی‌زاده فردا ۹۹ دی ماه از مقابل خانه سینما شماره ۲ در خیابان وصال انجام می‌شود.