با تکیه بر تولید داخلی می توانیم به اهداف علی نظام برسیم
با تکیه بر تولید داخلی می توانیم به اهداف علی نظام برسیم
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اگر بر تولید داخلی تکیه داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و به اهداف عالی نظام برسیم.

به گزارش قلم پرس، موسی خلیل الهی امروز در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از تولید و مانع زدایی، اظهار داشت: باتوجه‌به تأکیدات مقام معظم رهبری طی سال‌های متوالی بر موضوع اقتصاد، تکلیف شرعی و اداری و قانونی همه بر این است تا از این مسئله تبعیت کرده و نقش خود را در حمایت و مانع زدایی از تولید و سرمایه‌گذاری به‌خوبی ایفا کنیم.

وی افزود: امروز تنها راه‌حل اکثر مشکلات رونق تولید و ایجاد اشتغال است، اگر در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان کشور و نظام، اقتصادی قدرتمندی داشته باشیم، تحریم‌ها تأثیرگذار نخواهد بود.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: اگر بر تولید داخلی تکیه داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و به اهداف عالی نظام برسیم.

وی ادامه داد: باید کمک کنیم تا با حمایت و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، ضمن رفع دغدغه‌های مالی تولیدکنندگان ضمن کمک به رونق تولید و بهره‌مندی از سودآوری آن بسترهای اشتغال‌زایی جوانان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/