باید در محیط آرام مشکلات را حل کنیم
باید در محیط آرام مشکلات را حل کنیم

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: آگاه کردن مردم نسبت به مسائل و مشکلات وظیفه شماست و تقاضای من از رسانه‌ها این است که رسالت خود را به خوبی انجام دهید. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایلنا، اسماعیل جبارزاده با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همان‌طور که همه دوستان می دانند اتفاقاتی […]

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: آگاه کردن مردم نسبت به مسائل و مشکلات وظیفه شماست و تقاضای من از رسانه‌ها این است که رسالت خود را به خوبی انجام دهید.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایلنا، اسماعیل جبارزاده با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همان‌طور که همه دوستان می دانند اتفاقاتی در میهن عزیزمان افتاده که علاقمند هستم باهم مروری داشته باشیم. آگاه کردن مردیم نسبت به مسائل و مشکلات وظیفه شماست و تقاضای من از رسانه‌ها این است که رسالت خود را به خوبی انجام دهید.

 

وی با بیان اینکه برای حل امور شرط اول آرامش است و در محیط آرام می‌شود مشکلات را حل کنیم، گفت: از همه دوستان فرقی هم نمی‌کند از هر جناح سیاسی و گرایشی می‌خواهم آرامش کشور را حفظ کنند و می‌خواهم با حساسیت موضوع را جلو ببریم ما در تمامی طول تاریخ این کشور را حفظ کردیم.