باید به دنبال تولید خودرو در مقیاس جهانی باشیم
باید به دنبال تولید خودرو در مقیاس جهانی باشیم

رییس‌ جمهوری صنعت خودروسازی را یکی از مسیرهای تقویت روند توسعه و اشتغال کشور دانست و اظهار داشت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است و باید با ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت مردم مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در حاشیه رونمایی دستاوردهای جدید صنعت خودروسازی […]

رییس‌ جمهوری صنعت خودروسازی را یکی از مسیرهای تقویت روند توسعه و اشتغال کشور دانست و اظهار داشت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است و باید با ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت مردم مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در حاشیه رونمایی دستاوردهای جدید صنعت خودروسازی کشور با اشاره به ویژگی های دستاوردهای رونمایی شده، اظهار داشت: در تولید خودرو اگر به کیفیت ،رقابتی‌بودن آن از جمله مصرف پایین و مسایل زیست محیطی توجه شود، ورود ما را به بازارهای جهانی تضمین خواهد کرد.

رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: خودروسازی کشور یکی از مهم‌ترین راه‌های مشارکت با شرکت‌های بنام و مطرح خارجی برای تولید و صادرات خودرو بوده و این موضوعی است که مورد توجه مسئولین می باشد.

دکتر روحانی با بیان اینکه به آینده صنعت کشور بسیار امیدوار هستم، تصریح کرد: باید به دنبال تولید خودرو در مقیاس جهانی باشیم و با توجه به اینکه صنعت خودرو از صنایع پیش‌رو محسوب می‌شود و بسیاری از صنایع وابسته به آن است، لذا می‌تواند در افزایش اشتغال و توسعه کشور نقش بسزایی داشته باشد.

رییس‌ جمهوری تأکید کرد: باید در تولید خودرو رضایت مردم مورد توجه جدی باشد و بی‌تردید مردم بزرگ ایران هر جایی که با کار خوبی مواجه شوند از آن استقبال و حمایت می‌کنند.