بانک شهر یکی از مهم ترین بنگاه های اقتصادی کشور
بانک شهر یکی از مهم ترین بنگاه های اقتصادی کشور

شهردار تبریز در پیامی بانک شهر را از مهم ترین بنگاه های اقتصادی کشور دانست. به گزارش قلم پرس، در این پیام آمده است: بسمه تعالی مَنْ ذَالَّذی یُقرِضُ الله قَرْضاً حَسَناً فَیُضاعِفَهُ لَهُ اَضْعافاً کَثیرَهً کیست که خدا را وام (قرض الحسنه) دهد و خدا بر او به چندین برابر بیفزاید(بقره ٢۴۵) سپاس بی […]

شهردار تبریز در پیامی بانک شهر را از مهم ترین بنگاه های اقتصادی کشور دانست.

به گزارش قلم پرس، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

مَنْ ذَالَّذی یُقرِضُ الله قَرْضاً حَسَناً فَیُضاعِفَهُ لَهُ اَضْعافاً کَثیرَهً

کیست که خدا را وام (قرض الحسنه) دهد و خدا بر او به چندین برابر بیفزاید(بقره ٢۴۵)

سپاس بی کران خداوندی را که توفیق خدمت گذاری بر مردمان نیک سیرت ایران اسلامی را بر کارکنان صدیق بانک شهر عطا نمود و در سایه سخت کوشی و خدمت رسانی بی منت آن بزرگ مردان است که اکنون می توانیم نهمین سالگرد تاسیس این بانک شهروند محور را جشن بگیریم.

تولد یک نهاد اقتصادی بدون در نظر گرفتن زمینه فعالیت آن به خودی خود در شرایط اقتصادی امروز جامعه، اتفاقی ارزشمند و مسرت بخش است و حال آنکه یک بنگاه اقتصادی می تواند نهمین سالگرد تاسیس خود را جشن بگیرد بر شادمانی همراهانش افزون می سازد.

بر هیچ کس پوشیده نیست این نهال نوپای اقتصادی توانسته در مدت کوتاه فعالیت خود به یکی از مهمترین بنگاه های اقتصادی کشور تبدیل شود و این مهم نشان از دانش و تخصص مدیران و کارکنانش حکایت دارد.

همراهی و همکاری بانک شهر با مدیریت شهری برای تامین مالی پروژه های در حال اجرای شهرداری ها در کل کشور در شرایط سخت اقتصادی، هرگز از حافظه تاریخی مدیریت شهری پاک نخواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان شهرداری تبریز سالروز تاسیس بانک شهر را به مدیران و پرسنل آن بانک که جزئی از مدیریت شهری محسوب می شوند را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در سایه الطاف الهی و تدبیر مدیران محترم بانک شهر شاهد توفیق روزافزون و خدمات رسانی بیشتر آن به عموم شهروندان و مدیریت شهری باشیم.

شهردار تبریز

ایرج شهین باهر