بانک‌ها همچنان سنگ‌اندازی می‌کنند!/ اعتبارات آذربایجان شرقی در استان‌های دیگر در صورت عدم جذب
بانک‌ها همچنان سنگ‌اندازی می‌کنند!/ اعتبارات آذربایجان شرقی در استان‌های دیگر در صورت عدم جذب

[ad_1] رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها ی عامل استان گفت: با توجه به اینکه سهم اعتبارات بین استان ها قابل جابجایی می باشد و استانهایی که نتوانند سهم اعتباری خود را جذب کنند سهمیه آنها به استانهای متقاضی تخصیص داده می شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان در […]

[ad_1]


رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها ی عامل استان گفت: با توجه به اینکه سهم اعتبارات بین استان ها قابل جابجایی می باشد و استانهایی که نتوانند سهم اعتباری خود را جذب کنند سهمیه آنها به استانهای متقاضی تخصیص داده می شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان در جلسه بررسی وضعیت پروژه گسترش تامین مالی زنجیره تامین، اظهار کرد: جایگاه استان در پرداخت تسهیلات مالی تبصره ۱۸ قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه سهم سازمان صمت استان از اعتبارات تبصره ۱۸ وزارت ۳.۴ درصد از سهم کل کشور بوده، افزود: درصورت همکاری و عمل به تعهدات از سوی بانکها در ارائه تسهیلات به میزان آورده دولت باید این میزان به ۴۰۴ میلیارد تومان ارتقاء می یافت.

پرنیان ادامه داد: ۸۱ طرح در استان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ به میزان ۴۸۰ میلیارد تومان، به سه بانک عامل معرفی شده که از این تعداد ۷۷ طرح در مراحل بررسی و پذیرش بانک ها قراردارد و ۴ پرونده به دلیل مسائل بانکی عودت داده شده است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، با انتقاد از عملکرد بانک‌ها ی عامل استان تصریح کرد: با توجه به اینکه سهم اعتبارات بین استان ها قابل جابجایی می باشد و استانهایی که نتوانند سهم اعتباری خود را جذب کنند سهمیه آنها به استانهای متقاضی تخصیص داده می شود.

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات به برخی از معرفی شدگان عملکرد مناسبی داشته از سایر بانکها خواست در پذیرش ۱.۵ برابری سهم اعتبارات استان بیش از پیش همکاری کنند.

انتهای پیام/


[ad_2]