باند ۵ نفره سارقان خودرو در تبریز متلاشی شد
باند ۵ نفره سارقان خودرو در تبریز متلاشی شد

باند ۵ نفره سارقان خودرو در تبریز در دام پلیس آگاهی آذربایجان شرقی افتاد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  رئیس پلیس آگاهی استان گفت:  این سارقان در چند کارگاه مخصوص خود ، خودروهای  سرقت شده را اوراقی کرده به متقاضیان قطعات خودرو می فروختند. سرهنگ عباس زاده افزود :  این […]

باند ۵ نفره سارقان خودرو در تبریز در دام پلیس آگاهی آذربایجان شرقی افتاد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  رئیس پلیس آگاهی استان گفت:  این سارقان در چند کارگاه مخصوص خود ، خودروهای  سرقت شده را اوراقی کرده به متقاضیان قطعات خودرو می فروختند.
سرهنگ عباس زاده افزود :  این سارقان همچنین با مطابقت اسناد خودروهای تصادفی شماره موتور و شاسی آنها را پاک می کردند و  با استفاده از دستگاه حک زن شماره جدیدی روی آن ها زده و می فروختند.
وی با اشاره به این که این افراد بار اولشان هست که دستگیر می شوند و سابقه ای ندارند افزود : از این سارقان که از سال ۹۳ اقدام به این کار می کنند ، دو قبضه سلاح جنگی از جمله کلت و کلاشینکف ، تعداد زیادی شماره پلاک ماشین شخصی و نیز یک دستگاه آلارم و هشدار دهنده هم کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی افزود : تا به امروز ۶۰ دستگاه خودروی سواری مختلف  در این زمینه شناسایی شده که ارزش ریالی آنها تقریبا ۱۵ میلیارد ریال است  و بقیه موارد سرقت نیز در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفته است.