بالابودن بیکاری با وجود ظرفیت‌های متعدد تولیدی در میانه
بالابودن بیکاری با وجود ظرفیت‌های متعدد تولیدی در میانه

[ad_1] فرماندار میانه گفت: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیتهای صنعتی و معدنی شاهد بالابودن میزان بیکاری در این شهرستان هستیم. مسعود سعادتی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میانه افزود: این معضل نشان از به بن بست رسیدن روند توسعه در شهرستان دارد که باید چاره‌ای تدبیر شود. وی اضافه کرد: برای سرمایه گذاری در […]

[ad_1]

فرماندار میانه گفت: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیتهای صنعتی و معدنی شاهد بالابودن میزان بیکاری در این شهرستان هستیم.

مسعود سعادتی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میانه افزود: این معضل نشان از به بن بست رسیدن روند توسعه در شهرستان دارد که باید چاره‌ای تدبیر شود.

وی اضافه کرد: برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شماره یک و شهرک صنعتی کلوچه خالصه به دلیل نزدیکی به شهر از سوی سرمایه گذاران درخواست‌های بسیاری دارد، اما اشباع شده در حالی که تنها شاهد فعالیت ۵۰ درصدی واحد‌ها در تولید هستیم و ۵۰ درصد مابقی علی رغم استفاده از زیرساخت‌های شهرک صنعتی، عملا غیر فعال هستند.

وی شهرک صنعتی شماره ۲ میانه (کلوچه خالصه) را بهترین مکان برای تبدیل شدن به قطب تولید آهن و فولاد با ویژگیهایی از قبیل فاصله آن از میانه و نداشتن مشکل آلودگی برای شهرستان و قرار گرفتن در کنار زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق و گاز و راه آهن و اتوبان عنوان کرد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری نیز میانه را یکی از شهرستان‌های بزرگ منطقه شمال غرب کشور بنا بر وسعت جغرافیایی و تعداد روستا‌ها دانست و بر ضرورت پیگیری جدی مسائل آن تاکید کرد.

محمد اسکندری  توزیع عادلانه اعتبارات و اولویت دار را هنر مسئولان خواند و گفت: در برخی پروژه‌های مصوب استانی مثلا برای سد‌های بزرگ شهرستان میانه جمله سد گرمی چای، آیدوغموش و شهریار میزان اعتبارات مصوب شده، اما برای سایر موارد باید با اولویت و به صورت عادلانه توزیع اعتبارات صورت گیرد.
 

[ad_2]