باغ ربع رشیدی عینالی، مستعد سرمایه‌گذاری
باغ ربع رشیدی عینالی، مستعد سرمایه‌گذاری
مدیرعامل سازمان عمران و توسعه عون بن علی و پارک طبیعت گفت: باغ ربع رشیدی عینالی که جنب کوی شهید بهشتی و اتوبان پاسداران واقع شده مستعد سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و منبع درآمدزایی مهمی برای سازمان عون بن علی است.

به گزارش قلم پرس، بابک دانش پناه این مطلب را در حاشیه بازدید عباس رنجبر شهردار تبریز از مجموعه تفریحی و گردشگری عون بن علی و پارک طبیعت اعلام کرد و افزود: این مجموعه بزرگ می تواند نقش مهمی در توسعه و آبادانی کلانشهر تبریز داشته باشد. وی همچنین با اشاره به افزایش بازدیدکنندگان از مجموعه عون بن علی نیاز به تعریف مسیرهای گردشگری جدید مثل مسیر دره یاران را ضروری دانست .

بحث و بررسی در خصوص توسعه آتی فضای سبز عینالی با وجود مشکل کم آبی و هزینه های توسعه و نگهداری آن از دیگر مواردی بود که توسط مدیر عامل سازمان عمران و توسعه عون بن علی و پارک طبیعت بیان شد .

همچنین یعقوب نامی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز ضمن تاکید بر استفاده از پتانسیل امور عمرانی مرکز و مناطق دهگانه شهرداری در توسعه و آبادانی تفرجگاه عون بن علی به پل معلق عینالی که سال های قبل توسط شهرداری طراحی شده بود و هم اینک آماده اجراست اشاره نمود و در این رابطه گفت: نیاز هست این طرح که از پروژه های سودآور خواهد بود در پروژه های سرمایه گذاری شهرداری تبریز معرفی شود.