باسابقه‌ترین بازیکن تراکتور در دو راهی
باسابقه‌ترین بازیکن تراکتور در دو راهی

[ad_1] باسابقه‌ترین بازیکن تیم تراکتور در دو راهی ماندن و یا رفتن از این تیم قرار دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی کیانی در سال ۱۳۸۷ به تیم تراکتور پیوست و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد. وی در این ۱۵ سال، ۳ فصل از تیم تراکتور به دور و در تیم‌های […]

[ad_1]


باسابقه‌ترین بازیکن تیم تراکتور در دو راهی ماندن و یا رفتن از این تیم قرار دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی کیانی در سال ۱۳۸۷ به تیم تراکتور پیوست و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد. وی در این ۱۵ سال، ۳ فصل از تیم تراکتور به دور و در تیم‌های گسترش‌فولاد، سپاهان اصفهان و مس رفسنجان بازی کرده و با ۱۲ سال حضور در تیم تراکتور، پرسابقه‌ترین بازیکن در تاریخ باشگاه تراکتور است.

مهدی کیانی نیم فصل اول  این فصل در بازی‌هایی در ترکیب تراکتور قرار گرفت؛ اما با آمدن خمز مدت بازی وی در تیم تراکتور کمتر شده و بیشتر روی نیمکت قرار داشت.

وی قراردادش با تیم تراکتور به اتمام رسیده است و منتظر پیشنهاد جدید باشگاه تراکتور است. باشگاه تراکتور تمایل دارد کیانی در کادر مربیان و سرپرستی تیم در تراکتور حضور داشته باشد، اما مهدی دوست دارد همچنان بازی کند و برای همین دو دل مانده که با خداحافظی از مستطیل سبز همچنان در باشگاه تراکتور حضور داشته و یا به تیمی دیگری رود.

طبق شنیده‌ها خیبرخرم آباد خواستار حضور مهدی کیانی در این تیم است و با توجه به روابط حسنه فراز کمالوند و مهدی کیانی که از تیم تراکتور شکل گرفته است، به نظر می‌رسد که خیبر خرم آباد مقصد بعدی هافبک تیم تراکتور باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]