بازوی اصلی تولید، بازرگانی است
بازوی اصلی تولید، بازرگانی است
مدیرعامل صنایع غذایی تغذیه سالم اوژن گفت: بازرگانی بازوی اصلی تولید است. زیرا هر تولید کننده برای موفقیت باید بازرگانی قوی داشته باشد تا بازار را شناسایی، و متناسب با آن محصول تولید کند.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا صادق نژاد، مدیرعامل صنایع غذایی تغذیه سالم اوژن در دیدار با اصحاب رسانه گفت: واحد ورشکسته ای که در حال حاضر تحویل گرفته ایم  در سال ۱۳۸۰تاسیس شد و بعد از دو سال به بهره برداری رسید و فقط تا سال۱۳۸۵به فعالیت خود توانست ادامه دهد.
وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ این شرکت توسط دادگستری برای راه اندازی مجدد به ما پیشنهاد شد که با کمک شرکا به فعال سازی قسمت های بازرگانی پرداختیم. افزود: این شرکت ابتدا وضعیت اسفناکی داشت که بعد از تلاش بسیار با هشت میلیارد تومان سرمایه گذاری، توانستیم اولین خط تولید رب گوجه‌فرنگی و پوره میوه از سه خط تولید، راه اندازی کنیم.

مدیرعامل صنایع غذایی تغذیه سالم اوژن تاکید کرد: تلاش ما براین است تا خط تولید های دیگر را نیز فعال کنیم که با توجه به نواقص و مشکلات فنی دستگاه ها و بعد از ۱۰سال راکد ماندن، برای فعال سازی مجدد حداقل ۵۰میلیارد تومان سرمایه لازم داریم و تا زمانی که بحث مالکیت و واگذاری مشخص نشود، ما از امکانات موجود ، حداکثر بهره‌گیری را انجام خواهیم داد.

صادق نژاد گفت: بازوی اصلی تولید، بازرگانی است. زیرا هر تولید کننده برای موفقیت باید بازرگانی قوی داشته باشد تا بازار را شناسایی، و متناسب با آن محصول تولید کند.

وی در رابطه با شرکت نوپای اوژن گفت: ما با کمک تیم بازرگانی خود و حدودا ۶۰نفر پرسنل شاغل در این کارخانه، محصولاتی تولید میکنیم که بستری مناسب برای عرضه داشته داشته باشد. این محصولات مِن جمله رب گوجه فرنگی، پوره سیب، پوره کدو حلوایی، پوره فلفل دلمه ای است که مواد اولیه این شرکت، هم از استان آذربایجان شرقی و هم از سایر شهر ها مثل قزوین، زنجان، اصفهان ، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، ارومیه، جذب میشود و به هشت کشورِ روسیه، ایتالیا ، بلغارستان، صربستان، چین، اوکراین و اخیرا انگستان و آلمان هم پوره فلفل صادر کردیم.

وی گفت: تقریبا شرکت اوژن تا شش ماهه اول نزدیک به پنج هزار تن محصول تولیدی صادر کرده است. که هر کیلو صادرات ۱/۶دلار ارزش دارد.

صادق نژاد بیان کرد: ما هلدینگی هستیم که به هر مجموعه وارد می شویم، در سه حوزه حقوقی، فنی_مهندسی و از بُعد بازاری بررسی میکنیم؛ که باتوجه به بحث های فنی_مهندسی و بازاری با کمک مهندسان، حتی نیروهای مجرب قدیمی را جذب این شرکت کرده که خوشبختانه بازخورد خوبی نیز گرفته ایم‌.

عکاس: نسیم ادیب

انتهای پیام/