بازدید ۷ ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان ارومیه
بازدید ۷ ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان ارومیه

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کارگاه‌های تولیدی، واحد بسته بندی، شیرینی پزی، کارگاه صنایع چوب، قالی بافی، انبار مرکزی فروشگاه‌های حامی بنیاد تعاون و گلخانه سرپوشیده این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات این مرکز قرار گرفت. وی در ادامه با حضور در محل احداث ساختمان جدید […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کارگاه‌های تولیدی، واحد بسته بندی، شیرینی پزی، کارگاه صنایع چوب، قالی بافی، انبار مرکزی فروشگاه‌های حامی بنیاد تعاون و گلخانه سرپوشیده این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات این مرکز قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در محل احداث ساختمان جدید مرکز اشتغال وحرفه آموزی زندانیان ارومیه از نزدیک شاهد پیشرفت پروژه شد.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان بازدید بیش از ۷ ساعته خود از مجموعه زندان مرکزی، زندانباز و کارگاه‌های بنیاد تعاون ارومیه و دیدار با محکومین این مرکز، در جلسه شورای اشتغال زندان ارومیه حضور یافت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه اشتغال زندانیان گفت: ما باید به گونه ای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و اشتغال زایی را در زندان‌ها پیاده کنیم تا زندانی اصلاح شده و بعد از آزادی بازگشت مجدد به زندان را نداشته باشد.

وی همچنین بر جدی گرفتن اشتغال مولد در زندان ها، تقویت کار بنیاد تعاون زندانیان، ارتباط مدیران و متولیان امر اشتغال زندان‌ها با مراکز صنعتی، خدماتی و تعامل آنان با بخش‌های خصوصی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به سند تحول قضایی گفت: در سند تحول قضایی تلاش داریم که موضوع ۵۰ درصدی اشتغال زندانیان را به ۸۰ درصد برسانیم.

انتهای پیام/