بازدید نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور از عملیات اجرایی تصفیه خانه آب مجتمع ستارخان فاز ۲
بازدید نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور از عملیات اجرایی تصفیه خانه آب مجتمع ستارخان فاز ۲
نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در ارزیابی شاخص‌های وزارت نیرو به همراه دکتر باقرزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از روند اجرایی طرحها و روند پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، نقدی نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در ارزیابی شاخص‌های وزارت نیرو با همراهی باقرزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت، از روند اجرایی تصفیه خانه آب مجتمع آبرسانی ستارخان بازدید کرد.
نقدی در جریان این بازدید از پیشرفت پروژه که در شرایط نامساعد مکانی، جوی و در منطقه ای کوهستانی با زمینی سنگی انجام شده قرار گرفت و از عملکرد این شرکت در اجرایی کردن پروژه‌های جهاد آبرسانی قدردانی نمود.

تصفیه خانه آب مجتمع ستارخان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه که قابل افزایش تا ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است.
منبع اصلی تامین آب طرح آبرسانی مجتمع ستارخان فاز۲ از سطح حاجیلار می باشد که با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در تا پایان سال جاری با تخصیص اعتبارات آماده بهره برداری می‌باشد. با بهره برداری کامل از این طرح ۸۸ روستا و برخی نقاط شهر ورزقان از آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.
این مجتمع شامل تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه، خط انتقال به طول ۱۶۵کیلومتر و ۳۴ باب مخزن با ظرفیت ۵۹۰۰مترمکعب و۸باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۳۱لیتر بر ثانیه می باشد.

 

انتهای پیام/