بازدید سرزده سرپرست شهرداری تبریز از شهرداری منطقه یک
بازدید سرزده سرپرست شهرداری تبریز از شهرداری منطقه یک

به گزارش قلم پرس، صبح امروز دوشنبه سرپرست شهرداری تبریز با حضور در منطقه ۱ به بررسی برنامه‌ها، پروژه‌ها و وضعیت فعالیت‌های این منطقه در حوزه‌های مالی، عمرانی و خدماتی پرداخت. مهدی یوسفی در این بازدید بر اولویت‌بندی در برنامه‌ریزی‌ها با رویکرد خدمات رسانی به مردم به ویژه در محلات کم برخوردار و طرح استقبال […]

به گزارش قلم پرس، صبح امروز دوشنبه سرپرست شهرداری تبریز با حضور در منطقه ۱ به بررسی برنامه‌ها، پروژه‌ها و وضعیت فعالیت‌های این منطقه در حوزه‌های مالی، عمرانی و خدماتی پرداخت.

مهدی یوسفی در این بازدید بر اولویت‌بندی در برنامه‌ریزی‌ها با رویکرد خدمات رسانی به مردم به ویژه در محلات کم برخوردار و طرح استقبال از بهار تاکید و گفت: در آستانه سال جدید با تلاش و جدیت همه جانبه در خصوص پاکسازی محلات، درختکاری و زیباسازی سطح شهر باید وارد عمل شد.

سرپرست شهرداری تبریز استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه منطقه ۱ به واسطه تلاش‌ و آگاهی شهردار منطقه و معاونین و مدیران در جهت پیشبرد اهداف شهرداری که همانا خدمت به مردم و رفع مشکلات است را امری واجب دانست و بر این مهم تاکید ورزید.

در این بازدید اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۱ از فعالیت‌های منطقه در چندین حوزه نام برد که می‌توان به اجرای پروژه‌های رمپ یوسف آباد، احداث پل عابر پیاده در چند مسیر، پل عابر پیاده با شکل سنتی در پارک کلانتر باغی و پروژه ساماندهی و تعویض نرده‌های چند مسیر سطح منطقه و کانال هدایت آب‌های سطحی خیابان انقلاب اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱ گفت: چند پروژه مهم در این منطقه در آستانه افتتاح قرار دارد که با جدیت و فوریت در حال انجام آن هستیم که قبل اتمام سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

در این بازدید معاونین و مدیران منطقه نیز به اقدامات اجرائی سطح منطقه در حوزه‌های خود اشاره و گزارشات مبسوطی را ارائه کردند.