بازدید دادستان کرمان از زندان مرکزی با هدف بررسی مشکلات حقوقی مددجویان
بازدید دادستان کرمان از زندان مرکزی با هدف بررسی مشکلات حقوقی مددجویان

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب کرمان در چهارم فروردین ماه و در ایام تعطیلات نوروزی از زندان مرکزی این شهر و تعدادی از کلانتری‌ها بازدید و روند ارائه خدمات به مردم در ایام تعطیلات نوروزی و نیز رعایت مفاد حقوق شهروندی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. دادخدا سالاری در حاشیه بازدید از […]

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب کرمان در چهارم فروردین ماه و در ایام تعطیلات نوروزی از زندان مرکزی این شهر و تعدادی از کلانتری‌ها بازدید و روند ارائه خدمات به مردم در ایام تعطیلات نوروزی و نیز رعایت مفاد حقوق شهروندی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

دادخدا سالاری در حاشیه بازدید از زندان مرکزی کرمان گفت: بازدید از زندان‌ها در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر خدمت رسانی به مردم حتی در ایام تعطیل و لزوم حفظ حقوق عمومی مردم انجام شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که براساس تاکیدات و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، مردم، ولی نعمتان این انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: نظارت بر ظابطان قضایی و بازدید از مراجع مربوطه بخشی از وظایف دادستان‌ها در راستای احقاق و حفظ حقوق عامه است.

دادستان کرمان اظهارداشت: دادسرای کرمان در سال جدید بر مبنای اقدامات انقلابی و جهادی، تلاش دارد که زمینه توسعه عدالت در جامعه را مبتنی بر مفاد سند تحول قضایی محقق کرده و از این رهگذر آرامش و امنیت روز افزون را برای مردم به ارمغان آورد.

دادخدا سالاری یاداور شد: طی سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از ادارات و نهادها، دادسرای مرکز استان به فعالیت‌های قانونی و نظارتی خود ادامه داده و در این مسیر برخی از همکاران این مرجع نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

سالاری بیان کرد: در جریان بازدید از زندان مرکزی کرمان، بصورت چهره به چهره با تعدادی ازمددجویان که دارای مشکلاتی بوده دیدار و دستورات لازم جهت حل مشکلاتشان صادر شد.

انتهای پیام/