بارش برف ۳۰ سانتی در نوار مرزی/ بسته شدن راه ۳۰ روستا در آذربایجان شرقی
بارش برف ۳۰ سانتی در نوار مرزی/ بسته شدن راه ۳۰ روستا در آذربایجان شرقی

اروجعلی علیزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف به همت اکیپهای راهداری مستقر در جاده های استان تمامی راههای اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آنها  ادامه دارد. وی تنها نقطه برف دار را مسیر تردد ۳۰ روستا عنوان کرد و گفت: از دیروز […]

اروجعلی علیزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف به همت اکیپهای راهداری مستقر در جاده های استان تمامی راههای اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آنها  ادامه دارد.

وی تنها نقطه برف دار را مسیر تردد ۳۰ روستا عنوان کرد و گفت: از دیروز مسیر تعداد قابل توجهی راه روستایی مسدود بود که بازگشایی شد و تنها ۳۰ راه مسدود وجود دارد که پیش بینی می شود تا ساعاتی دیگر این روستاها نیز به شبکه راهی متصل شوند.

علیزاده افزود: ۱۰ راه روستایی در جلفا، ۵ روستا در اهر و ۵ روستا نیز در ورزقان راههایشان فعلا مسدود بوده و ۱۰ روستا نیز به طور پراکنده در سایر شهرستانها می‌باشند.

بارش برف ۳۰ سانتیمتری در نوار مرزی

علیزاده درباره حجم بارش‌ها نیز اظهار داشت: بیشترین حجم بارش برف با ۳۰ سانتیمتر در نوار مرزی اتفاق افتاده و بارشهایی نیز با ارتفاع بیشتر در شهرستانهای اهر و ورزقان به ثبت رسیده است.

 آذربایجان‌شرقی با بیش از ۱۴ هزار کیلومتر راه که ۴ هزار کیلومتر آن را اصلی و فرعی و ۱۰ هزار کیلومتر روستایی یکی از استانهای کشور با تکثر راه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴