باخت لحظه آخری تراکتور
باخت لحظه آخری تراکتور

[ad_1] تیم تراکتور در بازی که مستحق کسب حداقل یک امتیاز بود، در ثانیه‌های پایانی مغلوب تیم پرسپولیس شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور میزبان پرسپولیس بود که این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به اتمام رسید. در نیمه نخست […]

[ad_1]


تیم تراکتور در بازی که مستحق کسب حداقل یک امتیاز بود، در ثانیه‌های پایانی مغلوب تیم پرسپولیس شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور میزبان پرسپولیس بود که این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به اتمام رسید.

در نیمه نخست تیم پرسپولیس در ۱۸ توسط محمد عمری و ۳۰ مهدی ترابی تیم پرسپولیس با دو گل پیش انداختند.

در این نیمه تیم تراکتور یک موقعیت عالی تک به تک را توسط رضا اسدی از دست داد.

در نیمه دوم شاگردان خمز بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشته و ۶۷ محمد عباس‌زاده با ضربه گل اول تراکتور را به ثمر رساند.

بعد از ۲۴۰۴ دقیقه بالاخره در دقیقه ۸۴ بازی برای تیم تراکتور یک ضربه پنالتی اعلام شد که محمد عباس‌زاده گل تساوی تیمش را زده و در لیگ برتر ۸ گله شد.

‌ تنها ۱۵ ثانیه مانده به انتهای بازی وحدت هنانوف از غفلت مدافعان و دروازه بان تیم تراکتور نهایت استفاده را کرده و در شلوغی جلوی دروازه توپ، با شوتی محکم گل پیروزی بخش تیم تراکتور را به ثمر رساند.

بدین ترتیب تیم تراکتور بعد از ۷ بازی که شکست نداشت، مغلوب تیم پرسپولیس شده و فاصله‌اش از تیم‌های صدرنشین جدول هم افزایش یافت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]