بابایی‌اقدم نایب رئیس مجمع مشورتی رؤسای دوره ششم کمیسیون‌های شهرسازی کلانشهرها و استان‌ها شد
بابایی‌اقدم نایب رئیس مجمع مشورتی رؤسای دوره ششم کمیسیون‌های شهرسازی کلانشهرها و استان‌ها شد

به گزارش قلم پرس، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر تهران به عنوان تنها کاندید ریاست مجمع، با ۲۲ رأی به عنوان رئیس مجمع مشورتی انتخاب شد. بر اساس این گزارش در بخش انتخاب نائب رئیس مجمع مشورتی نیز  از ۲۲ رأی مأخوذه، فریدون بابایی‌اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز  […]

به گزارش قلم پرس، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر تهران به عنوان تنها کاندید ریاست مجمع، با ۲۲ رأی به عنوان رئیس مجمع مشورتی انتخاب شد.

بر اساس این گزارش در بخش انتخاب نائب رئیس مجمع مشورتی نیز  از ۲۲ رأی مأخوذه، فریدون بابایی‌اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز  ۱۱ رأی و محمدرضا بیاتی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرکرد  نیز ۱۱ رأی کسب کرد و بنا بر پیشنهاد اعضا و طبق قرعه‌کشی انجام گرفته فریدون بابایی‌اقدم به عنوان نائب‌رئیس مجمع انتخاب شد.

در بخش انتخاب نائب رئیس دوم، ۴ کاندیدا وجود داشت که آقایان رسول میرباقری از اصفهان، علی چگینی از اراک، وحید نیک‌روش از بوشهر و مهدی طالب از زنجان اعلام آمادگی کردند که از ۲۲ رأی مـأخوذه مهدی طالب با ۱۱ رأی به عنوان نائب‌رئیس دوم مجمع مشورتی رؤسای دوره ششم کمیسیون‌های شهرسازی کلانشهرها و استان‌ها انتخاب شد.

در بخش انتخاب دبیر اول و سخنگوی مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی، علیرضا غریبی از اردبیل، علی اربابی از بجنورد، روح‌الله امراللهی از قم اعلام آمادگی کردند که از ۲۲ رأی مأخوذه روح‌الله امراللهی و علی اربابی هر کدام با ۹ رأی صاحب بیشترین آرا شدند که بر اساس قرعه‌کشی آقای روح‌الله امراللهی به عنوان دبیر اول و سخنگوی مجمع انتخاب شد.

در بخش انتخاب دبیر دوم، خانم مهریه‌سادات تقوی از  قزوین، خانم ویدا ناصری از  بیرجند و آقای مجید نظری از سمنان و آقای شهرام ایرجی از ساری برای تصدی این سمت اعلام آمادگی کردند که از ۲۲ رأی مأخوذه آقای ایرجی و خانم تقوی آرای یکسانی داشتند و بر اساس قرعه‌کشی آقای شهرام ایرجی به عنوان دبیر دوم مجمع انتخاب شد.